AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 La meg fortelle dere en tragisk historie om en guttunge som ikke klarer å kontrollere seg selv (eller noe sånt); I 5 klasse begynte jeg på ny skole. På denne nye skolen var det en gutt i klassen min som mobba meg sammen med kameraten. De kalte meg ape, neger, hårete etc. (jeg er ikke norsk, og denne gutten som jeg forteller dere om er fra Africa et sted, som vil si han er er mørk han også). Altså, denne gutten mobba meg gjennom hele 5 klasse. I 6-7 klasse begynte han å si jeg er pen, søt og at han elsker meg og tvang meg til å gi han klemmer (selv om han hadde kjæreste) Så begynte jeg på ungdomskolen, og jeg kom i parallell klasse med denne gutten. Vi snakka ikke sammen på noen måte helt til høsten i 10 klasse. Jeg ante fred og ingen fare, og var på vei ut i skolegården. Jeg gikk forbi han og en kamerat, og plutselig spør gutten ''vil du gå på ballet med meg?'' Mitt svar da ''kødder du med meg?'' (jeg var helt sjokkert og det var av ren refleks jeg sa det). Uansett, gutten mumla noe, men jeg hørte ikke og ble dratt bort av noen venner. Jeg gikk dermed i omtrent 1 uke med skyldfølelse fordi jeg følte jeg hadde hvert slem, og ville si unnskyld for at jeg ikke ga han svar, så jeg fikk venninna mi til å dra til kameraten hans (fordi venninna mi og kameraten hans ''drev'') for å få tak i nummeret hans, så jeg kunne ringe. Når venninna mi fortalte kameraten hans om hva som skjer, ble han helt sjokkert han også (bare for å si det, så var denne kameraten hans, den samme kameraten som mobba meg med gutten). Og etter 2 uker, fikk jeg vite av min venninne at han hadde gjort narr av meg til vennene hans, med en følgende samtale kort fortalt; ''Ha ba du ho på ballet!?'' ''HAHAHAHA'' ''Seriøst!?'' Guten; ''Jeg bare kødda med ho''. Uansett, så ble det til at vi ikke dro på ballet sammen. Så begynte jeg på vg1. Nå går vi på 2 forskjellige skoler. Ja uansett, i vinter, sendte venninna mi meg en snap hvor ho skrev ''Add ''gutten'' på snap'', jeg gjorde som ho sa (aner ikke hvorfor), også begynte gutten og jeg å snappe litt. Helt vanlig snakkis, før han begynte med ''du jeg har noe å fortelle deg, ''du vet ballet...'' Jeg svarte han ''ja'', men fikk aldri noe svar tilbake av han. Den kvelden jeg snappa med han møtte jeg venninna mi og vi hang litt sammen, ho viste meg mld. gutten hadde sendt til kameraten sin. Det sto noe lignende som ''Du vet det med ballet. Folk har misforstått veldig med det som skjedde. Kan du be venninna di til å hooke oss opp? (han og meg) Så ville gutten at jeg skulle videochatte (gruppevis) med han, men jeg sa nei èn gang fordi jeg verken ville eller hadde tid, og etter det har jeg ikke hørt fra han. (Bare nevner at han også hadde fått et spm. på ask.fm om hva som var turn on og han beskrev meg ganske godt ifølge venninna mi) Altså, jeg er glad for at han lar meg være nå (?), men jeg ser han ganske ofte (litt for ofte), og hver gang jeg ser han begynner jeg å skjelve, blir helt varm og stresser plutselig veldig (jeg liker han ikke på noen måte, det har jeg fått avklart til meg selv. + han er en player). Jeg ville egentlig bare få ut dette og lufte hendelsen(e) litt. Hva tenker dere om dette? Jeg bærer ikke nag, aldri gjort det og vil heller aldri (den jvla personligheten min, klarer ikke være sint på noen lenge uansett hva de har gjort mot meg), men jeg føler meg ydmykt ettersom flere han fått vite om dette. Det er flaut og jeg klarer ikke se verken han eller vennene hans i øynene. Jeg er usikker og redd hver gang jeg skal ta bussen, og jeg unngår å dra til byen så mye som mulig i redsel for å møte på han. Anonymous poster hash: cc341...bf9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Haha, han liker deg! Skjønner du ikke det?? Anonymous poster hash: 0463f...3d9 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Hmmm, en neger som kaller en neger for neger, er det rasisme? Anonymous poster hash: fd66b...cbe 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Haha, han liker deg! Skjønner du ikke det?? Anonymous poster hash: 0463f...3d9 Jeg har jo tenkt tanken, men slått det raskt fra meg for det virker så umulig Anonymous poster hash: cc341...bf9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har jo tenkt tanken, men slått det raskt fra meg for det virker så umulig Anonymous poster hash: cc341...bf9 Neida, han liker deg. Problemet er vel bare at dere er så unge og han vet ikke helt hvordan han skal håndtere det. Dette med at han har sagt til kompiser at han bare kødda med deg er noe han har litt dårlig samvittighet for osv osv. Anonymous poster hash: 0463f...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Neida, han liker deg. Problemet er vel bare at dere er så unge og han vet ikke helt hvordan han skal håndtere det. Dette med at han har sagt til kompiser at han bare kødda med deg er noe han har litt dårlig samvittighet for osv osv. Anonymous poster hash: 0463f...3d9 Han er ganske selvgod så om han har problemer sjokkerer litt. Men kanskje han var flau over at jeg ikke ga han svar på det med ballet, også løy han til vennene sine, også fikk dårlig samvittighet. Vet ikke, men tør liksom ikke tenke på den måte hahahaha Anonymous poster hash: cc341...bf9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Han er ganske selvgod så om han har problemer sjokkerer litt. Men kanskje han var flau over at jeg ikke ga han svar på det med ballet, også løy han til vennene sine, også fikk dårlig samvittighet. Vet ikke, men tør liksom ikke tenke på den måte hahahaha Anonymous poster hash: cc341...bf9 Mange selvgode kan være usikre allikevel. Anonymous poster hash: 0463f...3d9 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #8 Skrevet 19. juni 2015 Mange selvgode kan være usikre allikevel. Anonymous poster hash: 0463f...3d9 Det er sant, og det er faktisk noe en kan være glad for Anonymous poster hash: cc341...bf9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #9 Skrevet 19. juni 2015 Du skrev han var en player forstår virkelig ikke hvorfor man ser det som veldig stort og nesten umulig at en slik gutt gir en oppmerksomhet. Det er jo det som er å være en player. Anonymous poster hash: faf37...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #10 Skrevet 19. juni 2015 Du skrev han var en player forstår virkelig ikke hvorfor man ser det som veldig stort og nesten umulig at en slik gutt gir en oppmerksomhet. Det er jo det som er å være en player. Anonymous poster hash: faf37...ce6 Han har gitt meg oppmerksomhet i 6 år nå... Det er veldig lenge? Anonymous poster hash: cc341...bf9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #12 Skrevet 19. juni 2015 Kan du ikke prøve å snakke med han? Det er ikke alltid gutten om burde ta første steget Anonymous poster hash: cc341...bf9
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #13 Skrevet 20. juni 2015 Kan du ikke prøve å snakke med han? Det er ikke alltid gutten om burde ta første steget Anonymous poster hash: cc341...bf9 Ts her; Jeg vet så klart at gutten ikke alltid skal ta første steget, men her er det ingen av oss som driver sammen. Jeg bryr meg egentlig lite om han, så om han veldig gjerne vil snakke, får han kontakte meg. Jeg er ikke desperat etter han, heller motsatt Anonymous poster hash: cc341...bf9
Leini Skrevet 20. juni 2015 #14 Skrevet 20. juni 2015 Altså, jeg er glad for at han lar meg være nå (?), men jeg ser han ganske ofte (litt for ofte), og hver gang jeg ser han begynner jeg å skjelve, blir helt varm og stresser plutselig veldig (jeg liker han ikke på noen måte, det har jeg fått avklart til meg selv. + han er en player). Jeg ville egentlig bare få ut dette og lufte hendelsen(e) litt. Hva tenker dere om dette? Jeg bærer ikke nag, aldri gjort det og vil heller aldri (den jvla personligheten min, klarer ikke være sint på noen lenge uansett hva de har gjort mot meg), men jeg føler meg ydmykt ettersom flere han fått vite om dette. Det er flaut og jeg klarer ikke se verken han eller vennene hans i øynene. Jeg er usikker og redd hver gang jeg skal ta bussen, og jeg unngår å dra til byen så mye som mulig i redsel for å møte på han. Anonymous poster hash: cc341...bf9 Så hvis det ikke er at du er sint/redd etcpå ham.. hvorfor reagerer du slik? Er du egentlig litt begeistra for ham tross alt, -men ikke vil innse det? Han liker deg, derom hersker ingen tvil
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #15 Skrevet 20. juni 2015 Så hvis det ikke er at du er sint/redd etc. på ham.. hvorfor reagerer du slik? Er du egentlig litt begeistra for ham tross alt, -men ikke vil innse det? Han liker deg, derom hersker ingen tvil Hehehe jeg har jo da tenkt dypt og lenge på det om jeg kanskje har litt følelser for han, men tror ikke han er ikke helt min type... Jeg vet ærlig ikke, føler alt bare er kaos i hodet mitt når jeg tenker på han hahaha. Altså det kan hende jeg er litt spent på at en som han over hodet har gitt oppmerksomhet til meg for han er overraskende populær og likt blant folk... Men om han liker meg, hvorfor oppfører han seg som en drittsekk? Er det liksom sånn som de sier på barneskolen? ''Hvis han plager deg liker han deg'' Anonymous poster hash: cc341...bf9
Leini Skrevet 20. juni 2015 #16 Skrevet 20. juni 2015 5. klasse ER jo barneskolen. Står ikke noe om at han plaget deg senere, heller tvert imot.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #17 Skrevet 20. juni 2015 5. klasse ER jo barneskolen. Står ikke noe om at han plaget deg senere, heller tvert imot. Ts her; nei han har ikke plaga meg i ettertid, bortsett fra det med ballet og den hooke opp greia i vinter. Er bare så frustrert... Anonymous poster hash: cc341...bf9
Leini Skrevet 21. juni 2015 #18 Skrevet 21. juni 2015 Umoden måte å vise interesse på. Hvorfor lar du deg frustrere? Liker du ham er det fritt frem. Liker du ham ikke, så ignorer ham. Uansett er det jo et kompliment. Det er jo ikke snakk om stalking eller veldig hyppig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå