Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Tåpelig spørsmål, men here goes: Min mor og jeg har et veldig nært forhold, og tar mye på hverandre. For et par måneder siden var jeg svært nedfor, og en kveld mens vi satt og pratet, tok hun tak i meg og la hodet mitt mot brystet sitt, altså slik at jeg ble liggende med kinnet inn mot, og holdt meg og strøk meg over håret. Jeg kom tilfeldigvis til å nevne dette for en venninne, som reagerte og mente det var en altfor intim og sær ting å gjøre. Det er det vel ikke?
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Og et nei til. Synes en sånn type nærhet er viktig. Den forteller noe om at man bryr seg om. Skulle ønske at min mor var sånn. Jeg prøver å være sånn i forhold til mine barn.
glaciera Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Hvis det er naturlig for dere så er vel det bare fint?! Kan ikke skjønne at noen skulle være meningsberettiget om den saken hvis dere begge synes det er ålreit.
Gjest Tex Skrevet 4. september 2004 #9 Skrevet 4. september 2004 Høres helt ok ut i mine ører. Jeg koser masse på mammaen og pappaen min, jeg liker å kose de jeg er glad i.
birgitte242 Skrevet 4. september 2004 #10 Skrevet 4. september 2004 Nei! Så fint at du og moren din har et så nært forhold.
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #11 Skrevet 4. september 2004 Henger meg på hva de andre sier; nei.
nat26 Skrevet 4. september 2004 #12 Skrevet 4. september 2004 Henger meg på hva de andre sier; nei. Me too
Rio Skrevet 4. september 2004 #13 Skrevet 4. september 2004 Nei, hvis dette er naturlig for dere. Ja, for min del, jeg er ikke vant til mye fysisk kontakt med foreldrene mine, sjelden klemming der i gården. Høres jo fælt ut, men sånn er det bare
Polly Ester Skrevet 5. september 2004 #15 Skrevet 5. september 2004 Kan ikke huske at jeg i hele mitt liv har fått eller gitt min mor en klem, og jeg skulle ønske det var annerledes. Jeg syns det er flott å ha et så nært forhold til mamman sin, jeg...
Gjest Madam Felle Skrevet 5. september 2004 #16 Skrevet 5. september 2004 Må være fint å ha et sånt nært forhold til mor, og ser bare det positive i det. Kanskje venninnen din er sjalu på deg.
LilleBille Skrevet 5. september 2004 #17 Skrevet 5. september 2004 Må være fint å ha et sånt nært forhold til mor, og ser bare det positive i det. Kanskje venninnen din er sjalu på deg. .. akkurat mine tanker også..
Charmina Skrevet 6. september 2004 #18 Skrevet 6. september 2004 Så heldig du er som har et så godt forhold til din mor Kos i vei og vær glad! Klems Charmina
zebb Skrevet 6. september 2004 #19 Skrevet 6. september 2004 Dette er ikke sært! Må være godt å ha et så nært forhold. Klem
kkristin Skrevet 6. september 2004 #20 Skrevet 6. september 2004 Skulle ønske jeg hadde en slik mor. Håper jeg får et så nært forhold til datteren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå