AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei alle, og god helg Jeg skal på date ikveld, med en jeg har fått veldig god kjemi med allerede og vi har pratet masse om absolutt alt, og vi vil det samme... Problemet er noe så tåpelig som at han føler han er for tynn.. Altså, jeg har alltid vært tiltrukket av litt større menn, i bredden vel og merke, og de to forholdene jeg har hatt har vært med litt chubby karer. Spørsmålet er vel så enkelt som, kan jeg finne mannen tiltrekkende utseendemessig selvom jeg vanligvis ikke faller for lignende? Mulig jeg får mye dritt nå, men jeg liker denne mannen veldig godt...... Takk for svar. Anonymous poster hash: 96377...b3e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hvorfor i alle dager vet han dette før dere har vært på første date? Man trenger da ikke legge ut om eksene sine så tidlig i relasjonen (helst aldri, mener jeg). Anonymous poster hash: 7559e...0dd
Silfen Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Det finner du jo ut av. Dersom personligheten er super, så er det jo slik at personen også blir finere.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 HERREGUD, skrivefeil!!! JEG!! mener han er for tynn, han vet såklart ikke noe om eksene mine eller hva jeg sitter å tenker nå. Beklager!! JEG mener han er for tynn..ts Anonymous poster hash: 96377...b3e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 HERREGUD, skrivefeil!!! JEG!! mener han er for tynn, han vet såklart ikke noe om eksene mine eller hva jeg sitter å tenker nå. Beklager!! JEG mener han er for tynn..ts Anonymous poster hash: 96377...b3e Ok Da sier jeg meg enig med Silfen. Har selv erfart at fysiske preferanser betyr null og niks når jeg liker mennesket. Anonymous poster hash: 7559e...0dd
Xollern Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Man forplikter vel ingenting ved å dra på date? Føler du ingen interesse eller tiltrekning ved første møte kan du vurdere å avslutte det.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 De fleste menn blir feit i forhold. Mat ham opp. Anonymous poster hash: 3b73e...344
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #8 Skrevet 19. juni 2015 Treff ham og se hva som skjer. Du bør for all del ikke forsøke å fete ham opp, i alle fall. Anonymous poster hash: c21a4...aeb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #9 Skrevet 19. juni 2015 Forresten: Jeg har riktig nok aldri vært tiltrukket av chubby fyrer, men jeg har gjerne likt litt kraftige og sterke mannekropper. Nå er jeg likevel sammen med en som en både smalbygd og tynn. Han har for så vidt markerte muskler og ser litt ut som en tynn Ken-dukke, men vi kan byttelåne klær (hvis vi vil, da ), jeg kan holde ham i et fast grep rundt livet, og jeg føler at jeg nesten må være litt forsiktig med ham noen ganger. Og vet du hva? Jeg elsker det! Så aldri si aldri. Anonymous poster hash: c21a4...aeb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #10 Skrevet 19. juni 2015 Hei alle, og god helg Jeg skal på date ikveld, med en jeg har fått veldig god kjemi med allerede og vi har pratet masse om absolutt alt, og vi vil det samme... Problemet er noe så tåpelig som at han føler han er for tynn.. Altså, jeg har alltid vært tiltrukket av litt større menn, i bredden vel og merke, og de to forholdene jeg har hatt har vært med litt chubby karer. Spørsmålet er vel så enkelt som, kan jeg finne mannen tiltrekkende utseendemessig selvom jeg vanligvis ikke faller for lignende? Mulig jeg får mye dritt nå, men jeg liker denne mannen veldig godt...... Takk for svar. Anonymous poster hash: 96377...b3e Du har alså ikke møtt han enda og hva skal dere gjøre på daten da? Anonymous poster hash: be23b...70e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå