AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei! Jeg skal hjelpe kjæresten min å spise sunnere. Ikke supermat-sunt, bare kutte ut godis, heller holde det til helgene, Men jeg vet ikke helt hva jeg skal si for å holde han motivert, vet jeg har en tendens til å glefse litt. Hva sier jeg foreksempel på butikken når han vil ha potetgull? Tvinger har forresten ikke til å legge om kostholdet, han vil dette selv men trenger noen dytt i ryggenAnonymous poster hash: cc423...ea4
infectedsopp Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Nøtter kan være litt sunnere, dersom de ikke er saltede og ristet i olje, han kan jo teste det hvis han liker det og ikke er allergisk? Har ikke så mye annet å komme med, men prøv å hjelp han å holde det til helgene og si det på en pen måte
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Hei! Jeg skal hjelpe kjæresten min å spise sunnere. Ikke supermat-sunt, bare kutte ut godis, heller holde det til helgene, Men jeg vet ikke helt hva jeg skal si for å holde han motivert, vet jeg har en tendens til å glefse litt.Hva sier jeg foreksempel på butikken når han vil ha potetgull? Tvinger har forresten ikke til å legge om kostholdet, han vil dette selv men trenger noen dytt i ryggenAnonymous poster hash: cc423...ea4 Er det typen din eller ungen din det er snakk om her? Voksne mennesker trenger da vel ikke sies noe til, glemmer han at dere har kuttet ut godteri/snacks sier du vel bare "husk at vi har pause fra godis". Anonymous poster hash: e170e...0d1 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Er det typen din eller ungen din det er snakk om her? Voksne mennesker trenger da vel ikke sies noe til, glemmer han at dere har kuttet ut godteri/snacks sier du vel bare "husk at vi har pause fra godis".Anonymous poster hash: e170e...0d1 Voksne mennesker trenger også veiledning og oppmuntring såklartAnonymous poster hash: cc423...ea4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Hvis ikke han tar ansvar for å ikke kjøpe potetgull i butikken selv, så er det lite du kan gjøre. Påminning inne i butikken kan føre til irritasjon og kranglig. (snakk evt. om det før dere går inn) Du ender opp i en rolle som du ikke skal ha. Du er ikke hans mor. Han må gjøre det selv. Anonymous poster hash: bd97d...055 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Voksne mennesker trenger også veiledning og oppmuntring såklartAnonymous poster hash: cc423...ea4 Selvsagt, men dette er samtaler dere har utenom. Du skal ikke ha som oppgave å henge over ham i butikken og passe på hva han kjøper. Anonymous poster hash: e170e...0d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå