Gå til innhold

Kjenner ikke svigerfamilien min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5 år. Kan telle på en hånd hvor ofte jeg har møtt svigerfamilien min. Det passer aldri å treffes. Flere som har det sånn? Synes det er veldig rart at jeg ikke kjenner de etter så mange år. Foreldrene til kjæresten er skilt og begge har nye ektefeller. Kjæresten min har et barn fra før av og foreldrene hans har mer kontakt med moren til barnet enn hun har med oss. Vi har et barn på 1 år som de nesten ikke har besøkt. Faren og stemoren har enda ikke møtt det nye barnebarnet selvom vi har invitert dem, mens moren og stefaren har møtt barnet 2 ganger på ett år. Kjæresten min sier han ikke bryr seg og at de får styre som de vil. Jeg synes det er rart at de har det andre barnebarnet og moren på besøk flere ganger i måneden. Kjæresten min har det andre barnet annenhver helg.

Hva tenker dere? Alle bor rundt 1 time unna hverandre.

Anonymous poster hash: 699be...143

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen vår fylte 1 år nylig. Farfaren har ikke sett han enda, tantene og onklene har sett han max 5 ganger.

Farmoren har sett han max 1 gang i måneden.

Datteren vår på smart 5 år har bare truffet farfaren ganger, og tanter/onkler ett par ganger i året. Farmoren max en gang i mnd.

For meg er dette veldig unormalt. Syntes det er synd for barna, men tenker det er deres tap som går glipp av våre herlige barn. Min familie er heldigvis veldig i teresserte og stiller opp

Anonymous poster hash: aca46...e70

Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 5 år. Kan telle på en hånd hvor ofte jeg har møtt svigerfamilien min. Det passer aldri å treffes. Flere som har det sånn? Synes det er veldig rart at jeg ikke kjenner de etter så mange år. Foreldrene til kjæresten er skilt og begge har nye ektefeller. Kjæresten min har et barn fra før av og foreldrene hans har mer kontakt med moren til barnet enn hun har med oss. Vi har et barn på 1 år som de nesten ikke har besøkt. Faren og stemoren har enda ikke møtt det nye barnebarnet selvom vi har invitert dem, mens moren og stefaren har møtt barnet 2 ganger på ett år. Kjæresten min sier han ikke bryr seg og at de får styre som de vil. Jeg synes det er rart at de har det andre barnebarnet og moren på besøk flere ganger i måneden. Kjæresten min har det andre barnet annenhver helg.

Hva tenker dere? Alle bor rundt 1 time unna hverandre.

Anonymous poster hash: 699be...143

Hei!

Min umiddelbare tanke er at det er veldig trist at de ikke er mer involvert og interessert i å møte dere,samt barnebarnet deres.

Men, jeg lurer litt på hvorfor det har blitt slik. 

Har det noe med bruddet mellom din mann og hans eks å gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...