AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei! Jeg er mildt sagt drit lei av spillelista mi på spotify, så har noen snille sjeler der ute tips til nye sanger jeg kan legge til? Noe som irriterer livskiten utav meg, er lang forspill før noen begynner å spille, så ikke noe av det tullet. Helst litt futt i. Må være på spotify. Kan være trist, men absolutt ikke et krav. Takk for tips ❤️Anonymous poster hash: f07fb...c3f
Millimani Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Hva med å søke litt rundt der bare? Det er drøssevis av offentlige lister å velge mellom på "forsiden". Klikk deg inn på x antall av dem, og hør. Har du abonnenter på dine lister, eller abonnerer du selv på noens lister, - så gå inn på abonnenten, finn en av dens abonnenter, og klikk deg videre Slik har jeg funnet mange gode sanger på lister til folk jeg ikke kjenner, og på en av mine spillelister har jeg ti følgere som jeg ikke kjenner Men jeg kan prøve å komme med forslag... Linda Bengtzing - Alla flickor (og andre sanger med Linda bengtzing) Nic & the family - Hej Monica Eric Craft - Jag vill vara din Margaretha Kirsten og Søren - 'Ka du se hva jeg sa Lis Sørensen Mine øjne de skal se Se7en - Somebody else 2NE1 - I love you China dolls - Wau ai nee Gareth Gates - One and ever love Phil Collins - You'll be in my heart La cream - Say goodbye Tja...det var noen iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå