AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har prøvd alle de kurer og dietter som finnes, tror jeg. Var ikke voldsomt overvektig, men nok til at det plaget meg. Så lærte jeg at jeg ikke skulle kutte ut noe, kun kutte ned. For eksempel så dropper jeg ikke isen min, jeg tar bare halv skål istedet for full. Lysten på isen er nemlig dekket inn lenge før skålen er tom. Spiste jeg 3 knekkebrød, kuttet jeg ned til 2. Ved siden av dette sørget jeg for alltid å ha noe bær eller noe i huset til kveldskosen min. Kuttet ikke ut sjokolade heller, men kuttet ned på antall dager i uka + mengde. Men altså, jeg kuttet ikke ut noe, kun ned. Det har gitt meg normalvekt, sakte men sikkert. Anonymous poster hash: 28301...158 2
Tabris Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Det er min erfaring også. Jeg har gått ned 13 kg så langt ved å kutte ned, vise moderasjon og være fysisk aktiv (ikke trene). Jeg koser meg med sjokolade, tar meg en cava i helgen og en øl til middagen på en onsdag - ingen matvarer er "forbudt". Men jeg viser moderasjon og er bevisst hvor mye jeg spiser. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Det er min erfaring også. Jeg har gått ned 13 kg så langt ved å kutte ned, vise moderasjon og være fysisk aktiv (ikke trene). Jeg koser meg med sjokolade, tar meg en cava i helgen og en øl til middagen på en onsdag - ingen matvarer er "forbudt". Men jeg viser moderasjon og er bevisst hvor mye jeg spiser. Nemlig! Og det er lett å fortsette også, siden det ikke er en "kur" man skal av. Så bra at vi er flere med samme erfaring. Anonymous poster hash: 28301...158
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Jepp, den metoden jeg også har brukt + trening og drikke masse vann. Funker fett. Endret 19. juni 2015 av Honeyblossom
Gjest Penelopee Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Amen. Å kutte ut noe gir meg bare mer lyst til å spise det!
Pringle Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 Jepp, den metoden jeg også har brukt + trening og drikke masse vann. Funker fett. Enig med alle her! I tillegg vil jeg påstå at fett fungerer Så mange år med fettangst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå