melatonin Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Som tittelen sier, og gjerne med tilbehør også. Skal grille til noen venner i morgen, deriblandt biff, som jeg aldri har gjort Trenger tips til godt tilbehør, utenom potetsalat for den er jeg god på
Lille Rosa Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Syns det er veldig godt med asparges, mais og tomater som tilbehør på grillen. Og godt (hjemmelaget?) kryddersmør til! Det meste er egentlig godt å grille Endret 19. juni 2015 av Lille Rosa
Jon_Edvard_Longs Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Rotgrønnsaker i aluminiumsfole med olje, masse timian, oregano, havsalt, pepper etc er snacks. Ikke vær redd for å slenge med litt sopp heller.
Gjest O.G. Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Rotgrønnsaker i aluminiumsfole med olje, masse timian, oregano, havsalt, pepper etc er snacks. Ikke vær redd for å slenge med litt sopp heller. Eller fisk i folie med litt olje, urter, salt og pepper.
Gjest Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Auberginer, sopp, paprika, løk, coleslaw, forskjellige salater - varme og kalde Endret 19. juni 2015 av Hello Kitte
Gjest Gjest_Clarity Skrevet 19. juni 2015 #6 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Lager ofte grillspyd. Det kan man jo ha alt mulig på. I helgen lagde jeg med kylling, squash, løk og paprika. Serverte med salat og potetsalat til Edit: Pølser selvfølgelig! Griller alltid krydderpølser eller ostepølser i tillegg. Ventepølser må til Endret 19. juni 2015 av Clarity
leonie Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 (endret) Jeg pleier å grille kylling, fisk eller sjømat ettersom det er det jeg liker best. Av kylling griller jeg gjerne kyllingfilet eller kyllingklubber. Marinert kyllingfilet er kjempegodt på grillspyd! Av fisk griller jeg marinert laks, og når det kommer til sjømat griller jeg gjerne marinert scampi eller kreps. Noen ganger griller jeg også vegetarburger eller falafel. Som tilbehør er det godt med masse grønnsaker. Tomat, paprika, aubergine, sopp og maiskolbe er veldig godt Du kan også prøve potet eller søtpotet i aluminiumsfolie med smør og urtekrydder. Endret 19. juni 2015 av leonie 3
stan Skrevet 19. juni 2015 #8 Skrevet 19. juni 2015 I dag griller vi chili marinert kylling. I tillegg squash og mais. Alt er skåret opp og satt på grillspyd.
Crizpo Skrevet 19. juni 2015 #9 Skrevet 19. juni 2015 Grillspyd! I morgen skal samboer og jeg ha grillspyd med marinert kylling, sopp, paprika og løk. Maiskolber og en form for potet som tilbehør.
infectedsopp Skrevet 19. juni 2015 #10 Skrevet 19. juni 2015 Digger flintsteik, med salat og potetsalat. Er også stor fan av grillspyd med forskjellige grønnsaker!
melatonin Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2015 Mye godt her! Griller en liten biff til hver, har og pølser tilgjengelig, kyllingkluber, foccacia, salat, potetsalat, sopp, maiskolber div sauser... Bør jeg ha mer kjøtt?
pippip Skrevet 19. juni 2015 #12 Skrevet 19. juni 2015 Rotgrønnsaker kuttet i staver er veldig godt på grillen i al.folie med litt smør og krydder, jeg pleier å koke de litt først så det går fortere å grille. Grillet mais og sjampinjong er alltid godt til biff.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #13 Skrevet 19. juni 2015 Biff, entrecote, rib eye Hjemmelagde burgere Makrell Pølser Kyllingfileter/lår, marinerer først Aubergine Portobello sopp fylt med ost Små løk Cherrytomater Asparges Indrefilet av svin Koteletter Hummer Blåskjell BruschettaAnonymous poster hash: 6781a...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå