Gå til innhold

Hvilket kaffeservise har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg nytt og lurer på hva dere har! Det taes kanskje ikke frem så ofte, skal jeg gå for noe fargerikt, eller store mønstre? Eller gå for helt plain?

Anonymous poster hash: 26479...cb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Villeroy & Bosch Via Luxenburg til 12.

Har teservice fra PP tror det heter Marbella eller noe. (Utgått.)

Vær obs på at mange selger service som er nye på finn til 50 %.

Anonymous poster hash: f5a41...785

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for noe litt tidløst, og helst noe ganske nøytralt i fargene. Da passer det til enhver anledning. Det er dumt med påfuglsprakende servise om man må dekke til gravøl, og om man skal bruke det til konfirmasjoner, dåper, jul, påske, og andre anledninger hvor pynten gjerne er en spesiell farge, er det dumt om det er full kræsj med servise og pynt. I tillegg til mye mønster og farge gjør det vanskelig å pynte bordet ellers, og ting fort ser skrikende og voldsomt ut. 

Anonymous poster hash: d276e...b6a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Nature fra Wegdewood finservise, både middags- og kaffeservise, siden jeg ofte bruker begge deler til samme middag når vi har gjester.

Det har mønster i selve godset, men er ellers helt hvitt. Det synes jeg fungerer ypperlig. Ikke for anonymt slik at det blir kjedelig, men også nøytralt slik at det passer til alle årstider, samt jul, påske og 17. mai.

Anonymous poster hash: b54d0...4b5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

>Det jeg har er 20 år gammelt. Klassisk og tidløs. Der er hvitt, med en veldig tynn gullkant på. Fin fasong på kopper, og det er mønster i asjettkanten, men også det er i kvitt.

Jeg kan bruke det til alle anledninger. Jul, påske, bursdag. Vi har b rukt det i dåp, konfirmasjon, og bryllup.

Vil fraråde å kjøpe i mølnster og farger, for du blir så avhengi av farge på duker osv. 

Anonymous poster hash: 4dc30...8aa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått for noe litt tidløst, og helst noe ganske nøytralt i fargene. Da passer det til enhver anledning. Det er dumt med påfuglsprakende servise om man må dekke til gravøl, og om man skal bruke det til konfirmasjoner, dåper, jul, påske, og andre anledninger hvor pynten gjerne er en spesiell farge, er det dumt om det er full kræsj med servise og pynt. I tillegg til mye mønster og farge gjør det vanskelig å pynte bordet ellers, og

ting fort ser skrikende og voldsomt ut.  Anonymous poster hash:

d276e...b6a

Alt dette hadde jeg i tankene da jeg begynte å samle på Via Luxenbourg. Det er hvitt med beskjedne blå blomstermønster på.

Kjekt er det og å kunne supplere dersom noen går i stykker eller en ønsker andre deler, senere.

Anonymous poster hash: f5a41...785

AnonymBruker
Skrevet

Har et utrolig vakkert servise, Giselle, med grått mønster. Dessverre gikk serviset ut av produksjon uten at jeg fikk det med meg, så har vært vanskelig å skaffe deler i etterkant. Ellers liker jeg godt grey pearl fra Villeroy og Boch

Anonymous poster hash: 9d040...d61
Skrevet (endret)

---

Endret av Rumle
AnonymBruker
Skrevet

Kastehelmi fra Iittala. Kopper fra Menu.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Mariefleur fra Villeroy & Boch, og Cecilie fra Porsgrund Porselen.

Anonymous poster hash: 8bf0a...fb1
Gjest ricecrispies
Skrevet

Jeg har Swedish Grace fra Rørstrand.

Har lyst på et til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...