AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Har e cup, sliter med utringning. Blir vulgært. Og får utringning i normale kjoler.. finnes det en bh som demper kløfta?Anonymous poster hash: 0544c...f96
Gjest Sleeve Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Følger denne. Jeg har ikke hatt utringning på årevis.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har også e, 65 e,men kan gå med alle slags type klær uten at det blir vulgært. Fikk målt meg hos change. Bruker ikke push-up da. Ville gått til en skikkelig undertøysbutikk og sett om du finner en bh som sitter bedre. Anonymous poster hash: abd26...410
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 65I og kan unngå kløft ved bruk av korrekt bh. Bruker uvatterte, da det er det eneste jeg syns kler mine bryster. En god bh har gitt brystene mine en helt ny fasong. Med billigbh fra Lindex brukte jeg 75DD, og fikk kløft og veldig push-up pupper. Med en ordentlig en ser de ut faktisk noen størrelser mindre ut Anonymous poster hash: 74c72...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå