AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg er 30% ufør gjennom forsikringsselskap til kommunen jeg jobber i. Fikk I dag vanlig utbetaling. Litt overrasket da jeg trodde jeg ville få utbetaling av feriepenger. Noe som vet? Orker ikke innlegg om uføre og snyltere osv..... har valgt denne løsningen da jeg ønsker å jobbe så mye jeg kan. Anonymous poster hash: 6767f...afb
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Man får jo ikke feriepenger av uføretrygd (eller AAP etc) fordi man ikke blir trukket for ferieukene sine. Dvs. du får jo utbetalinger 12 måneder i året av uføretrygden, vanlige ansatte får bare 11 ganger (det vanlige er å bli trukket i lønn for hele juni). Man får ikke feriepenger OG lønn, feriepenger skal dekke opp for det at man ikke får lønn. Anonymous poster hash: 24e38...6f7 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Jeg er 30% ufør gjennom forsikringsselskap til kommunen jeg jobber i. Fikk I dag vanlig utbetaling. Litt overrasket da jeg trodde jeg ville få utbetaling av feriepenger. Noe som vet? Orker ikke innlegg om uføre og snyltere osv..... har valgt denne løsningen da jeg ønsker å jobbe så mye jeg kan. Anonymous poster hash: 6767f...afb Det stemmer som AB sier. Du får ikke feriepenger av uførepensjon
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Det trekkes ikke skatt i juni, det er det eneste man får. Anonymous poster hash: 76fcb...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå