Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge kan dere finne på å la det gå uten å ta kontakt med en dere er interessert i? Når bør en jente skjønne at fyren ikke er intr basert på dette?

Anonymous poster hash: 75c06...ae5

Videoannonse
Annonse
Gjest pellepirat
Skrevet

Må snakke for meg selv... men om det var ei dame jeg var skikkelig interessert i kanskje 2-3 dager. Ei uke max hvis jeg var fryktelig opptatt med noe. Men hadde nok funnet tid innemellom til noen mld el slikt. 

Har du tatt kontakt med han da, og han ikke svarer? El. bare lurte du generelt? :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge kan dere finne på å la det gå uten å ta kontakt med en dere er interessert i? Når bør en jente skjønne at fyren ikke er intr basert på dette?

Noen gutter tar aldri kontakt. Personlig har jeg gått i 12 mnd. Da orket jeg ikke mer og tvang meg selv til å ta kontakt. Fikk avslag, men da var det i hvert fall gjort 

Anonymous poster hash: 6d0fc...8b1

AnonymBruker
Skrevet

2-3 dager maks.

Anonymous poster hash: d904d...669

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor full jeg var!

Anonymous poster hash: 5597d...ca7

AnonymBruker
Skrevet

Må snakke for meg selv... men om det var ei dame jeg var skikkelig interessert i kanskje 2-3 dager. Ei uke max hvis jeg var fryktelig opptatt med noe. Men hadde nok funnet tid innemellom til noen mld el slikt.

Har du tatt kontakt med han da, og han ikke svarer? El. bare lurte du generelt? :)

Jeg tok kontakt sist og gangen før der, føler han må gi litt og nå har det gått en uke uten at han har tatt kontakt.. tror ikke han er spesielt opptatt heller. Så kan vel trygt konkudere med at han ikke er interessert... Men går rundt å håper alikevel.. :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok kontakt sist og gangen før der, føler han må gi litt og nå har det gått en uke uten at han har tatt kontakt.. tror ikke han er spesielt opptatt heller. Så kan vel trygt konkudere med at han ikke er interessert... Men går rundt å håper alikevel.. :(

Jeg synes det er greit å tenke at dersom mannen er interessert vil han ta kontakt ganske snarlig. Man merker som regel at en mann er interessert. Selvsagt finnes det unntak, men jeg synes ikke man skal ta utgangspunkt i unntakene. Veldig kjedelig når man selv er interessert, og jeg skjønner at du håper på at han vil ta kontakt. 

Anonymous poster hash: db02f...439

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan godt finne på å aldri ta kontakt, så med mindre hun gjør det skjer det intet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt finne på å aldri ta kontakt, så med mindre hun gjør det skjer det intet.

hvorfor?

Anonymous poster hash: 3d9af...bbd

AnonymBruker
Skrevet

Det var uansett ikke tilfelle her.. Han var veldig aktiv på meldingsfronten i starten, men så sa det STOPP. Har fortsatt ikke hørt noe fra han og jeg har gått videre..

Skrevet

Tja. Er jeg veldig opptatt kan det ta en liten uke, men ikke mer.

Skrevet

Er det ei jeg liker veldig godt, så tar jeg initsiativet til å kontakte henne påfølgende dag med mindre jeg er "opptatt" med noe annet. Allikevel, det å sende en melding til vedkommende tar jo bare noen minutter, så egentlig så har man alltids tid til å skrive til henne. Det kommer litt an på hvor mye man tenker på henne også. Det vil si om i hvilken grad jeg er interessert eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...