Gjest Pet Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Føler meg nedstemt om dagen og da blir jeg så full av selvforakt! Tenker bare på dumme ting jeg har sagt og gjort, ting jeg ikke har fått til eller ikke får til - klarer ikke å tenke noen positive tanker om meg selv! :-( Har bare lyst til å ligge under dyna hele helga og er skikkelig sur for at det er meldt bra vær. Vil at det skal regne, jeg...
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Gå deg en lang, rask tur. Få opp pulsen, har du bærbar CD spiller eller MP3 spilller kan du plugge den i ørene. Du føler deg garantert bedre etterpå. Og så kan du jo huske på at du gjorde stor suksess med sang-dikting til Mie-guttens konfirmasjon.
Gjest Virvar Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Vet hvordan det er Vi kan grave oss ned i lag Trøst deg med at det går opp igjen også. Selv om det er trist og tungt nå. Vet at trim skal hjelpe, men det er ikke alltid like lett å komme i gang. *sende positive vibber*
~Viva~ Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Huff, sånn blir jeg og :-( Men heldigvis varer det ikke så lenge da. :trøste:
Gjest Pet Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Takk! Nå har jeg lagd en veldig god middag og fått skryt for den av to 13-åringer og det hjalp også litt. Ekkelt å føle seg så dum! :-(
Dru Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 Tenker bare på dumme ting jeg har sagt og gjort' date='...[/quote'] Jeg kan garantere deg at ingen andre synes det er dumme ting! Helt sant! Jeg vet nøyaktig hvordan det der føles, og da er det litt fint å få bekreftelse på noen andre ting igjen. Men det er også helt lov å ha slike følelser. Du er bare et menneske, og helt sikkert et veldig bra menneske i tillegg.
Gjest Starya Skrevet 4. september 2004 #11 Skrevet 4. september 2004 Gå deg en lang, rask tur. Få opp pulsen, har du bærbar CD spiller eller MP3 spilller kan du plugge den i ørene. Du føler deg garantert bedre etterpå. Denne kan jeg skrive under på. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå