AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Kort fortalt. Jeg flytter snart til hjembyen min etter endt studie, og skal kjøpe hus. Jeg har lyst til å ta med katten min, som bor hos mamma og pappa i samme by, til det nye huset. Men jeg får en litt vond følelse inni meg av å tenke på det. Hun er en gammel, hjemmekjær og nokså folkesky katt, som bare trives rundt folk hun kjenner godt. De få gangene jeg har hatt hun hos dyrlegen, så har det vært litt av et prosjekt å få henne inn i buret. Hun er også en katt som trives best med å gå ut og inn konstant hele dagen, og jeg ser derfor for meg at det kan bli vanskelig å holde henne innendørs mens hun blir kjent med det nye huset. Dere som har erfaring med katter, hva ville dere gjort? Er det dyreplageri å flytte på en gammel katt? Anonymous poster hash: 27147...182
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 La den være der den er hvis dine foreldre kan ha den. La den få en rolig og god alderdom uten for mange nye omstillinger. Anonymous poster hash: ad527...10c 8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Ville heller skaffet meg en ny katt. Anonymous poster hash: 42436...29c 2
labine Skrevet 20. juni 2015 #4 Skrevet 20. juni 2015 For denne katten høres det best ut å få bli der den er. Du kan jo få tak i en omplasseringskatt eller kattunge når du har flyttet? 1
Tvist Skrevet 20. juni 2015 #6 Skrevet 20. juni 2015 Høres ut som den bør være hos dine foreldre, men mindre den er spesielt knyttet til deg, mer enn til dine foreldre. Man bør ikke undervurdere kjærligheten katter føler for "sine" personer.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #7 Skrevet 20. juni 2015 Ville latt katten være hos foreldrene dine og heller vurdert å få en ny katt. Anonymous poster hash: de4f9...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2015 #8 Skrevet 20. juni 2015 Jeg lot min katt bli hos mine foreldre fordi hun var som din katt. Hadde henne med til studiestedet en kort stund og det var helt greit. Men ikke hjemme for katten. Så hun fikk leve resten av sitt liv i huset sitt og hagen sin. Anonymous poster hash: 8f465...38c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå