Luckiness Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har sett at de har kakemikser på Coop som visstnok skal være sunnere. Jeg husker dessverre ikke navnet på dette merket. Er det noen som gjør? Det er ikke et Coop-merke.
FantasDick Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Funksjonell mat? Mener å ha sett noen av de på Extra her.
Luckiness Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2015 Funksjonell mat? Mener å ha sett noen av de på Extra her. Er dessverre ikke den heller. Søkte selv på google og gikk inn å sjekket om det var den. Tror pakningene er i noe lys rosa, lys grønn, lys blå...Litt pastellaktig.
Luckiness Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2015 Jeg fant det ut Heter visst Easy Living. Tror den er noe sunnere, men var visst uten gluten og noe. Så var ikke helt det jeg trodde
FantasDick Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Jeg fant det ut Heter visst Easy Living. Tror den er noe sunnere, men var visst uten gluten og noe. Så var ikke helt det jeg trodde Åh, at jeg ikke koblet det når du sa pastellfarger. Om de mixene er sunnere eller ikke kommer vel litt an på filosofien man har. Easy living fokuserer på lavkarbo/sukkerfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå