Gå til innhold

38 og fremdeles single

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rart at jeg skammer meg for at jeg aldri har vært i en forhold? Har prøvd nettdati g men uten at jeg har kommet i kontakt med noen. Har truffet jenter jeg kan snakke med, men det blir aldri mer en "kjenner henne" for å si det sånn. Jeg mangler en sosial nettverk også. De fleste jeg har hatt kontakt med i siste årene er veldig snill med meg, men initiativet for å holde kontakt må komme fra min siden. Føler for meg at jeg bruker tid på personer som ikke lenger fortjener å ha kontakt med lenger. Bryr meg om folk, stiller opp for folk og hvis noen trenger hjelp så hjelper jeg dem. Men trenger jeg noen, så er det ingen. Har en ønsker å stifte familien. Jeg er bare 38 år og langt ifra gammel, men føler litt at det er på tiden å få barn. Grunnen at jeg føler det er fordi jeg ikke ønsker å bli set som bestefar når jeg henter barna fra skolen for å si det sånn ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må du begynne med en eller annen aktivitet som får deg i kontakt med andre.

Hvilken hobby interesse har du?

Finn ut om det er noen aktiviteter knyttet til det i nærheten og begynn med det, bygg ut nettverket ditt sosialt så kanskje du møter noen som kjenner noen som du kanskje finner tonen med.

Det er ikke lett, men det er eneste mulighet.

Anonymous poster hash: 4839a...01c

AnonymBruker
Skrevet

Dra til utlandet. Det er alt jeg har å si til deg. Jeg vurderer det samme og må få ut fingeren snart. 

Anonymous poster hash: c2c1c...236
AnonymBruker
Skrevet

Dra til utlandet. Det er alt jeg har å si til deg. Jeg vurderer det samme og må få ut fingeren snart. 

Herregud. Er dette svaret på alt når det er kvinner her som sliter med det samme? Fin heller hverandre.

Anonymous poster hash: be383...5e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da må du begynne med en eller annen aktivitet som får deg i kontakt med andre.

Hvilken hobby interesse har du?

Finn ut om det er noen aktiviteter knyttet til det i nærheten og begynn med det, bygg ut nettverket ditt sosialt så kanskje du møter noen som kjenner noen som du kanskje finner tonen med.

Det er ikke lett, men det er eneste mulighet.

Du har rett i at man må bygge ut nettverket, men det er som å fortelle en fattig at h#n bare må skaffe seg en jobb. Verden er ikke så enkel som å legge sammen 2+2. Jeg personlig foreslår at ts reier til utlandet og finner seg en kone der, gjerne sammen med en kammerat kanskje. Lets face it; mange menn i Norge er fullstendig uaktuelle for norske kvinner. Man er nødt til å ta konsekvensen av dette, eller dø gammel og ensom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. Er dette svaret på alt når det er kvinner her som sliter med det samme? Fin heller hverandre.

Hvor er disse kvinnene? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er disse kvinnene? 

Du leser om dem her hver eneste dag?

• Liker 4
Skrevet

Dra til utlandet. Det er alt jeg har å si til deg. Jeg vurderer det samme og må få ut fingeren snart.  Anonymous poster hash: c2c1c...236

Å hente en kvinne i utenland! Jeg er nok av den type mann at jeg har respekt for kvinner. Likestilling heter det vel. Å hente ei jenta i utenland det er ikke noe form av kjærlighet i det hele tatt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har rett i at man må bygge ut nettverket, men det er som å fortelle en fattig at h#n bare må skaffe seg en jobb. Verden er ikke så enkel som å legge sammen 2+2. Jeg personlig foreslår at ts reier til utlandet og finner seg en kone der, gjerne sammen med en kammerat kanskje. Lets face it; mange menn i Norge er fullstendig uaktuelle for norske kvinner. Man er nødt til å ta konsekvensen av dette, eller dø gammel og ensom. Anonymous poster hash: c2c1c...236

Vel altså,er man fattig og har muligheten til å gjøre noe med det, så bør man jo det?

Er man fattig fordi man er syk er det noe annet!

Det er faktisk så enkelt, men likevel så vanskelig. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vel altså,er man fattig og har muligheten til å gjøre noe med det, så bør man jo det?

Er man fattig fordi man er syk er det noe annet!

Det er faktisk så enkelt, men likevel så vanskelig. ;)

Man kan ikke bare ta en jobb, noen må gi deg den. Samme med kjærester. Det er ikke bare en selv det står på.

Anonymous poster hash: ddc67...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke bare ta en jobb, noen må gi deg den. Samme med kjærester. Det er ikke bare en selv det står på. Anonymous poster hash: ddc67...f1b

Man må jo jobbe for begge deler;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant mannen min på match.com, anbefaler deg å prøve nettdating :) Finnes mange single kvinner der ute :) Bare se etter noen som er ganske lik deg selv med tanke på interesser. Hvis du er villig til å finne en kvinne som allerede har et barn eller to så er det også langt flere som er aktuelle for deg.

Anonymous poster hash: 06876...3ac
  • Liker 1
Skrevet

Jeg fant mannen min på match.com, anbefaler deg å prøve nettdating :) Finnes mange single kvinner der ute :) Bare se etter noen som er ganske lik deg selv med tanke på interesser. Hvis du er villig til å finne en kvinne som allerede har et barn eller to så er det også langt flere som er aktuelle for deg. Anonymous poster hash: 06876...3ac

Takk for tips :)

Ja hadde lenge håp å treffe noen på nettdating. Har vært betalent medlem i over 2 år på match, har prøvd møteplassen, men der er det masse useriøse profiler. I det siste har jeg prøvd tinder og sukker, men også der ikke kommet i kontakt med en dama. Barn er ikke noe problem kommer litt ann på alder. Ikke særlig lyst å komme i et forhold der det er en på 15 eller oppover som springer rundt i huset. Vil helst også egene barn. Er ikke redd for å skrive til noen og ikke særlig sjenert. Er ikke særlig krevende heller. Vil treffe en helt vanlig jente ikke en sminke eller motedukke. Har ikke noe i mot hvis ho er litt sjenert. Det er noe som sikker vil endre seg etterhvert. Er helt vanlig jeg også. Men jeg tror nok at profilbildet har så mye å si dessverre.

AnonymBruker
Skrevet

Du virket da som en hyggelig fyr. Ikke gi opp. :)

Anonymous poster hash: d9a6f...796
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man må jo jobbe for begge deler;)

Ja, men uansett hvor mye innsats du legger i det er det ingen garantier. Man kan jobbe seg i hjel og fortsatt være singel og arbeidsledig.

Anonymous poster hash: ddc67...f1b

Skrevet

Du virket da som en hyggelig fyr. Ikke gi opp. :)Anonymous poster hash: d9a6f...796

takk :) Tror nok at jeg kan si om meg selv at jeg er en hyggelig fyr. Er omsorgsfull, forståelsesfull, stiller opp for folk i generelt, flink til å lytte, rolig, drikker ikke og har respekt for andre mennesker så tror det er ikke noe galt med personligheten min. ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

takk :) Tror nok at jeg kan si om meg selv at jeg er en hyggelig fyr. Er omsorgsfull, forståelsesfull, stiller opp for folk i generelt, flink til å lytte, rolig, drikker ikke og har respekt for andre mennesker så tror det er ikke noe galt med personligheten min. ;)

Og allikevel er du singel. Merkelig det der...

Skrevet

Og allikevel er du singel. Merkelig det der... Anonymous poster hash: c2c1c...236

yep! Hehe av og til er det folk (både menn og damer) som spør meg om jeg har barn eller hvor mange barn har du..... Uhm vanskelig å få barn uten å ha en dama ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du går fram feil ovenfor kvinner. Les pua triks, ikke for og misbruke men lære hvilke signaler du sender ut osv.

Du sier selv du får "kontakt" men at det aldri skjer noe mer så jeg tipper det er her problemet ligger?

Forøvrig syntes jeg utlandet hørtes ut som en smart ide da jeg selv har uansett at det norske dateingsmarkedet er håpløst tiltross for bare mine 25 år(selv om det ikke var drømmen)

Anonymous poster hash: 8d513...da5

Skrevet

Stakkars de damene i fattige U-land som må håndtere våre avdankede bleike mannfolk på jakt etter kvinnfolk med vekst- og stabilitetsbehov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...