HunBergenseren Skrevet 19. juni 2015 #1 Skrevet 19. juni 2015 Hei jeg har nylig fått meg en kattunge, hun er kjempe søt men hun klorer som en liten j*vel hun har et stort klorestativ og mange leker men istede for å bruke det hopper hun opp på foten min hver morgen og spikrer seg fast jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hjelp???
Tvist Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Det er litt av gleden med å adoptere kattunge, i stedet for en voksen katt. Hun er glad for at du endelig er våken. Prøv å si nei, og dytt henne ned. Det vil gi seg etterhvert som hun blir eldre.
Perelandra Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Sånn er det å ha kattunge. Hun vil ha kontakt med deg. Alle kattunger jeg har kjent, har likt å klatre i buksebeina, og alle helst vil den sitte på skulda og kose opp i ansiktet. Som AB over meg skriver, slutter katten med å klore i beina når den blir større.
Sandie Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Hei jeg har nylig fått meg en kattunge, hun er kjempe søt men hun klorer som en liten j*vel hun har et stort klorestativ og mange leker men istede for å bruke det hopper hun opp på foten min hver morgen og spikrer seg fast jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hjelp??? Kattunger flest elsker å klore litt når de leker.Denne lekeslossingen er viktig for videre utvikling,og de vokser det som regel av seg. Du kan oppmuntre henne til å bruke klorestativet,men til en viss grad må du nok godta litt kloring nå i kattungeperioden.
HunBergenseren Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2015 Takk for tips får se hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #7 Skrevet 19. juni 2015 Prøv å ha to jevngamle kattunger du! MARERITT! De er nå 16 måneder, og ting er mye bedre nå. Men de første månedene, omg jeg angret vær dag Anonymous poster hash: d2d36...f20
HunBergenseren Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2015 Det er jo bare søtt. Ikke når du begynner å blå på rompa pga hun tror du er et klatrestativ haha
Perelandra Skrevet 19. juni 2015 #9 Skrevet 19. juni 2015 Prøv å kose med kattungen straks dere møtes om morgenen, men før hun rekker å klore deg i beina. Jeg tolker oppførselen som et tegn på at hun ønsker kos og kontakt med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå