Gå til innhold

Drittlei kattekloring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har nylig fått meg en kattunge, hun er kjempe søt men hun klorer som en liten j*vel

hun har et stort klorestativ og mange leker men istede for å bruke det hopper hun opp på foten min hver morgen og spikrer seg fast

jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hjelp???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er litt av gleden med å adoptere kattunge, i stedet for en voksen katt. 

Hun er glad for at du endelig er våken. Prøv å si nei, og dytt henne ned. Det vil gi seg etterhvert som hun blir eldre.

Skrevet

Sånn er det å ha kattunge. Hun vil ha kontakt med deg. Alle kattunger jeg har kjent, har likt å klatre i buksebeina, og alle helst vil den sitte på skulda og kose opp i ansiktet. Som AB over meg skriver, slutter katten med å klore i beina når den blir større.

Skrevet

Hei jeg har nylig fått meg en kattunge, hun er kjempe søt men hun klorer som en liten j*vel

hun har et stort klorestativ og mange leker men istede for å bruke det hopper hun opp på foten min hver morgen og spikrer seg fast

jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hjelp???

Kattunger flest elsker å klore litt når de leker.Denne lekeslossingen er viktig for videre utvikling,og de vokser det som regel av seg. Du kan oppmuntre henne til å bruke klorestativet,men til en viss grad må du nok godta litt kloring nå i kattungeperioden.

Skrevet

Takk for tips får se hvordan det går :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ha to jevngamle kattunger du! MARERITT! 

De er nå 16 måneder, og ting er mye bedre nå. Men de første månedene, omg jeg angret vær dag  :fnise:

Anonymous poster hash: d2d36...f20
Skrevet

Det er jo bare søtt.

Ikke når du begynner å blå på rompa pga hun tror du er et klatrestativ haha

Skrevet

Prøv å kose med kattungen straks dere møtes om morgenen, men før hun rekker å klore deg i beina. Jeg tolker oppførselen som et tegn på at hun ønsker kos og kontakt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...