AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg byttet bank i februar, og mine nye kontonummer kom derfor ikke opp hos skatteetaten når jeg leverte selvangivelsen. Trodde jeg hadde valgt "utbetalingsblankett" da, men når jeg leste oppgjøret nettopp stod det at pengene utbetales til det gamle kontonummeret mitt (som er sagt opp). Sendte inn ny endring av kontonummer der jeg valgte blankett, men det er kanskje for sent? Hva gjør jeg nå? Jeg "trenger" ikke skattepengene nå, så det er ikke hast, men hadde selvfølgelig vært veldig fint og fått dem før ferien. Anonymous poster hash: 903a5...f2a
Kamomille Skrevet 19. juni 2015 #2 Skrevet 19. juni 2015 Ring til skatteoppkreverkontoret i kommunen og spør.
Pengebingen Skrevet 19. juni 2015 #3 Skrevet 19. juni 2015 Dette gjorde jeg for et par år siden også Endte med å måtte møte fysisk hos kommunens servicetorg, med legitimasjon og alt. Egentlig krevde de bankkort MED bilde hvor kontonr sto, men det har jo ikke jeg, men etter endel styr godtok de å bruke førerkortet som ID og bankkortet som det var. Da ordnet det seg. I år kommer det heldigvis til en eksisterende konto
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Jeg har også byttet bank og skrevet det nye kontonr når jeg leverte. Men det er feil kontonr som er registrert. Fant ut at du må ringe ditt lokale skattekontor. Anonymous poster hash: 694df...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå