Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres nok rart ut for de fleste ja :P
Men det var noe man "skulle" da jeg gikk på ungdomskolen og jeg endte opp med å gjøre det i flere år. Jeg slutta etter hvert og lot hårene gro, men nå så jeg nylig på et bilde at de syntes så godt og da blir jeg usikker på meg selv med en gang.. Vurderer å begynne igjen -.-

Så lurte egentlig bare på om noen andre gjør det? Har gjort det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 80ff5...872

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Nei, det finnes grenser for alt en skal barbere. Er nesten så jeg ikke gidder barbere leggene mine engang, så da gidder jeg ihvertfall ikke barbere armene!

AnonymBruker
Skrevet

Vel jeg vokser hele kroppen, og ja armene er en del av kroppen. Så ja armene er hårløs, som resten av kroppen. Men om du barberer, vokser eller la hårene være er opp til deg hva du vil. Jeg gjør det ikke for andre, men for meg selv. Og faktisk gjør jeg ikke pga utseendet, men faktisk pga at huden blir mer følsom for berøring.

Anonymous poster hash: 4bb5f...333
Skrevet

Nei. Men jeg har veldig liten hårvekst på armene. Hadde jeg hatt mange, lange, mørke hår hadde jeg nok gjort det, tror jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

Vokser de hver 8 uke, men for å holde de glatte bare, har lite og lyse hår. Har voksapparat hjemme, anbefales :)

Anonymous poster hash: 2a1bd...43b

Skrevet

Nei :) Er en del lyse hår der, men synes ikke de er like sjenerende som f.eks sorte legghår.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har lange hår på armene..

Anonymous poster hash: 8cda3...4fd
AnonymBruker
Skrevet

Nei, Hårene er så lyse at de nesten ikke synes, og så myke og dunete at de knapt kjennes. Å barbere dem ville bare gitt stikkete stubber, mye verre enn myke dun, selv om dunet er 0,5-1 cm langt. 

Anonymous poster hash: 37fb1...d07
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske mye hår på armene, og jeg epilerer. Hadde aldri barbert armene

Anonymous poster hash: c5144...19b
Gjest Gjest_Clarity
Skrevet

Jeg gjør det på sommeren fordi da går jeg med bare armer, men på vinteren gidder jeg ikke. Da går jeg jo i langermede gensere uansett. Er litt sløv med leggene på vinteren også  :laugh:

Skrevet

Har aldri barbert noe annet enn under armene i den regionen av kroppen.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen grunn til det. Har bare korte, lyse fjon på underarmene og overarmene har ikke synlige hår.

Anonymous poster hash: 3477f...276

Skrevet

Vokser armene. Har veldig lyse hår, men til gjengjeld ganske mye så føler meg mye mer komfortabel når jeg får det fjernet.

Skrevet

Har litt mye på armene syns jeg, så jeg barberer for å føle meg vel. Ikke alltid jeg gjør det da, men som regel :tronderbart:

Skrevet

Delte meninger i hvert fall! Hadde kanskje trodd de fleste ville si nei, så litt gøy å se at det er enkelte som sier ja :)

Skrevet

Fjerner i hvert fall håret der, om det er ved voksing eller barbering varierer. 

Skrevet

Med epilator, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...