AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Hei. Visste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det, men jeg ser etter gode leppestifter, glosser, eller tintede leppepomader som er gode i kvalitet, men også har en relativt nøytral farge. Det vil si nude eller litt svakere farger uten masse skimmer, tror noen kalte det "mine-lepper-men-bedre"-looken. Har noen noen anbefalinger? Ser mange får det til, men jeg finner ingen som ser naturlig ut. Anonymous poster hash: 0a516...6bf
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Dette er kanskje ikke helt det du leter etter, men siden du nevner glosser fikk jeg lyst til å komme med en anbefaling likevel:) Jeg har aldri vært spesielt fan av lipgloss, da jeg føler det som regel bare blir klissete samtidig som jeg _ikke_ er spesielt glad i supershinyglossy lepper. Hadde hørt mye om lipglossen fra clarins, og samtlige i vennegjengen har denne. (clarins instant light natural lip perfector) Etter litt om og men kjøpte jeg den - og jeg har aldri vært borti et bedre leppeprodukt!! Jeg vil egentlig ikke si at det er en lipgloss. Jeg har min i fargen 01 rose shimmer, og den etterlater en flott og naturlig glød på leppene. Du slipper hår som setter seg fast da den ikke er sticky, og den gjør leppene myke. Det jeg også liker så godt med den, er at den gir enhver kjedelig leppestift det lille ekstra om man påfører litt over. Også er den helt super alene! Anonymous poster hash: 6db84...6c2 1
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Mine favoritter: Isadora Cosmetics Mocca Pink Lipstick. Yves Rocher Rose Hale og Beige Radieux. Chanel Rouge Coco Mademoiselle.
^^Belle^^ Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Min favoritt MLBB (my lips, but better ) må være Dior Addict Extreme Silhouette. Addict Extreme generelt har en helt fantastisk formula og er en av få som ikke tørker ut ørkenleppene mine. Jeg vet mange liker Chérie Bow veldig godt, men den ble for lik leppene mine til at det ble noen vits. Silhouette er i samme gata, men den har litt mer korall i seg enn Chérie Bow som er litt brunere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå