Gjest Ketchupjenta Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 (endret) slettet Endret 28. mai 2016 av Ketchupjenta
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Med mistanke om alkohol, JA. Det handler om å beskytte deg, og da gjelder det over regler om privatliv. Ved å ha alkohol har du vist at du bryter dine regler så da kan han bryte regelen om privtliv i gjengjeld. Anonymous poster hash: c0e3e...aea
Gjest gjestvest Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Hei Ketchupjenta Jeg går utfra at du med hemmelig bok mener dagbok. En dagbok er et verktøy for å få ned tanker og følelser: Få ting ut. Ingen skal få tilgang til denne. Denne er privat. Den er din. Videre er det noe som heter Personvern. Du kan lese mer om dette her: http://www.dubestemmer.no/9-13-ar/personvern Du bestemmer. Som du ser gir personvernet deg rett til å bestemme hvem du slipper inntil, og hvor tett. Nå har ikke du opplyst om hvor gammel du er, men du kan trykke på aldersgrensen over for info som gjelder. Men uansett: Du har rett til privatliv.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Hvor gammel er du? Er du under 18 mener jeg man kan skanne kjapt igjennom tingene, skap og skuffer ol om foreldrene mistenker du har alkohol. Vet det er veldig ubehagelig, mine foreldre gjorde det også en gang. Men! Du har rett på et privatliv. Så å snoke igjennom tingene dine med lupe, lese dagbok er å gå altfor altfor langt. Håper du tør å si i fra! Anonymous poster hash: 2c6da...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå