AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan hadde du reagert hvis du finner ut av at samboeren din har byttet passord på mobil,face , pc osv ? Da er det vel snakk om å holde ting skjult ? Anonymous poster hash: ce21a...9b6
Biloba Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Tror det er ganske normalt å ikke kjenne partners passord til face, mail osv, og ikke følge med på om de blir skiftet.
Rilum80 Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Men hvis det gjøres etter at en har oppdaget at samboeren har så kalt " chat" med andre ? Å holdt det hemmelig ?
Maximillian Cohen Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Jeg kan ikke min samboers passord til noe som helst, så jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg skulle funnet ut om de ble endret. Om jeg skulle ha funnet ut at de var endret ville jeg reagert med glede; flott at hun tar ansvar for sin digitale sikkerhet! 1
minister-mio Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Jeg hadde tenkt at han passet på sikkerheten på nett og det er bra
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Det er ikke så uvanlig å endre passord med jevne mellomrom! Det er ganske uvanlig å da dele ut det nye passordet til andre! Om du ikke var klar over det, så er jo poenget med et passord å holde privatlivet sitt privat! Det virker jo som at du her har sniki til deg passordet/ene hans tidligere, og snoket i hans private saker, uten at han har vært klar over det! Det er ganske sykt, og et overgrep mot din partners privatliv. Om du ser det som din rett å snoke i hans privatliv uten at han vet det, så har du et ganske forvrengt syn på hva et forhold er! Da mener du tydeligvis at han ikke lenger skal være en selvstendig person, men en del av deg. Det er ikke forhold, det er herskende. I et forhold er man to personer, ikke en person som kontrollerer et annet individ! Om jeg hadde funnet ut at min partner hadde gjort et slik overgrep mot mitt privatliv, så hadde jeg ikke blitt redd for hva vedkommende hadde funnet, men jeg hadde mistet all respekt for partneren min, og begynt å tenke på om dette i det hele tatt er en person det går ann å være i et forhold med!Anonymous poster hash: 5684b...43a
Viljaa Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Jeg hadde ikke reagert. Selv hender det av og til at jeg endrer passord, just for the heck of it. Samboeren min kan noen av passordene mine i forbindelse med ting som han av og til bruker (f.eks. til Spotify som han låner av og til), men jeg tror ikke at han hadde tiltet dersom han oppdaget at jeg hadde endret dette. Han respekterer selvsagt at mine konti tilhører meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå