Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 På laptopen til sambo har det plutselig dukket opp noen flekker rundt tastaturet. Flekkene ser rett og slett ut som om de kommer av varme. (Det ligner på slike flekker man får om man tenner på ett stearinlys, og det er altfor kort mellom flammen og taket/hyllen/vinduskarmen over) Laptopen er knappe 6mnd,..man skulle da tro den ville holde seg fin lenger,.....?.. Noen andre som har samme problemet? (Evt, vet hva det kommer av?) Det er ikke skitt,..for jeg har prøvd å få det bort og det gikk ikke.
MorningStar Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Dårlig kjøling? Siden det bare er 6 mnd gammelt så tror jeg garantien fortsatt gjelder.
Gjest Gjesta Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Jeg har også sånne flekker der jeg hviler hendene når jeg skriver/bruker "museruta" - og det er rett og slett fargen på maskinen som er slitt bort. Kanskje det er det hos dere også? Ser akkurat ut som om det har blitt "svidd" /sotet som du forklarer. K
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2004 #5 Skrevet 4. september 2004 Jeg har også sånne flekker der jeg hviler hendene når jeg skriver/bruker "museruta" - og det er rett og slett fargen på maskinen som er slitt bort. Kanskje det er det hos dere også? Ser akkurat ut som om det har blitt "svidd" /sotet som du forklarer. K Kan nok stemme ja,...fy så stygt det ser ut :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå