YoyoMa Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Etter en lang dag sitter jeg på tbanen på vei hjem og en jævla barnevognsfitte må selvsagt sette seg ved meg. Ungen hennes begynner å skrike og grine som faen HELE jævla veien til min stasjon. Og som om ikke det var nok så går jeg innom butikken på vei hjem. En barnevognsfitte foran meg i køyen og den forpulte ungen hennes begynner å hylgrine. Jeg er så forbanna drittlei av fitter som tror de eier halve kloden fordi de bæsjet ut en unge for 8-9 måneder siden. Om den forpulte ungen deres begynner å grine på t-banen så går dere av på neste stasjon istedenfor å irritere medpassasjerene med alle støyen fra barnevognen. Begynner drittungen å grine i butikkøen så kom dere bort fra køen og stell dere et sted i butikken med mindre trafikk. Jeg er faen meg på bristepunktet nå. Det er slitsomt nok å komme seg hjem etter en lang dag, og det blir ikke mindre slitsomt av forpulte babyer som griner og skråler og hva enn faen det måtte være. Endret 18. juni 2015 av YoyoMa 20
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 dakalj deg Anonymous poster hash: 6bfa8...681 11
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Den språkbruken din er lite sofistikert, altså! Anonymous poster hash: 90466...cd1 45
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Så småbarnsmødre skal isolere seg til ungene kommer i "sosialt akseptabel" alder, mener du? Anonymous poster hash: 65f95...b19 19
Gjest O.G. Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Etter en lang dag sitter jeg på tbanen på vei hjem og en jævla barnevognsfitte må selvsagt sette seg ved meg. Ungen hennes begynner å skrike og grine som faen HELE jævla veien til min stasjon. Og som om ikke det var nok så går jeg innom butikken på vei hjem. En barnevognsfitte foran meg i køyen og den forpulte ungen hennes begynner å hylgrine. Jeg er så forbanna drittlei av fitter som tror de eier halve kloden fordi de bæsjet ut en unge for 8-9 måneder siden. Om den forpulte ungen deres begynner å grine på t-banen så går dere av på neste stasjon istedenfor å irritere medpassasjerene med alle støyen fra barnevognen. Begynner drittungen å grine i butikkøen så kom dere bort fra køen og stell dere et sted i butikken med mindre trafikk. Jeg er faen meg på bristepunktet nå. Det er slitsomt nok å komme seg hjem etter en lang dag, og det blir ikke mindre slitsomt av forpulte babyer som griner og skråler og hva enn faen det måtte være. Vel, de er sikkert skitlei slike som deg også.
Djungelvrål Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Uff...du har visst for få virkelige problemer du. 7
YoyoMa Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2015 Så småbarnsmødre skal isolere seg til ungene kommer i "sosialt akseptabel" alder, mener du? Anonymous poster hash: 65f95...b19 Hadde vært den beste løsningen for oss alle. Eller så kan de komme seg ut når det er få folk ute som f.eks tidlig på morgenen og formiddagene.
Gjest Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Forstår irritasjonen din, og jeg føler også at jeg holder på å eksplodere noen ganger Men...mødre med vognbarn har like stor rett til å bruke offentlig transport, og skal ikke behøve å gå av så fort barnet skriker. Tenk om de skal rekke en legetime? Eller det er kjempekaldt? Plaskregner? Du får gjøre som meg - smil, putt i ørepropper og prøv å blokkere ut lyden. Meditasjon er fint for å lære seg det Eller skru opp musikk/podcast for å overdøve lyden. Eller rett og slett flytt deg eller gå av 16
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Går det bra med deg? Tror du trenger å snakke med psykolog... For hvorfor i alle dager skal en mor gå av på en stasjon ho ikke trenger å gå av på bare fordi ungen gråter eller gå ut fra køen når ungen hennes gråter? Gir absolutt ikke mening. Anonymous poster hash: c3f75...431 5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #10 Skrevet 18. juni 2015 Hadde vært den beste løsningen for oss alle. Eller så kan de komme seg ut når det er få folk ute som f.eks tidlig på morgenen og formiddagene. For deg, mener du. Synes du kan komme deg ut på f.eks. tidlig på morgenen og om formiddagene sånn at de stakkars "barnevognsfittene" slipper en som deg. Anonymous poster hash: 65f95...b19 2
YoyoMa Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Går det bra med deg? Tror du trenger å snakke med psykolog... For hvorfor i alle dager skal en mor gå av på en stasjon ho ikke trenger å gå av på bare fordi ungen gråter eller gå ut fra køen når ungen hennes gråter? Gir absolutt ikke mening. Anonymous poster hash: c3f75...431 Selvsagt gir det mening at hun går av. Vi andre på tbanen slipper og høre ungen hennes hylgrine. Ryddet for personangrep Storma Nordvesta, mod. Endret 19. juni 2015 av Storma Nordvesta 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #14 Skrevet 18. juni 2015 Vi kunne jo heller holde oss til saken da? Hva er saken? At TS slenger dritt og oppfører seg som en idiot? Hvis han vil holde seg til saken kan han prøve igjen og lage en ny tråd der han skriver det på en grei måte i stedet for å oppføre seg slik han gjør. Når han oppfører seg slik kan han ikke forvente at folk behandler han bra tilbake. Det man sår vil man høste vet du Waco Anonymous poster hash: 6bfa8...681 5
ohdeergod Skrevet 18. juni 2015 #15 Skrevet 18. juni 2015 Kan ikke du bare flytte deg fra plassen hvis det er et så stort problem for deg at ungen skriker? 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #16 Skrevet 18. juni 2015 Etter en lang dag sitter jeg på tbanen på vei hjem og en jævla barnevognsfitte må selvsagt sette seg ved meg. Ungen hennes begynner å skrike og grine som faen HELE jævla veien til min stasjon. Og som om ikke det var nok så går jeg innom butikken på vei hjem. En barnevognsfitte foran meg i køyen og den forpulte ungen hennes begynner å hylgrine. Jeg er så forbanna drittlei av fitter som tror de eier halve kloden fordi de bæsjet ut en unge for 8-9 måneder siden. Om den forpulte ungen deres begynner å grine på t-banen så går dere av på neste stasjon istedenfor å irritere medpassasjerene med alle støyen fra barnevognen. Begynner drittungen å grine i butikkøen så kom dere bort fra køen og stell dere et sted i butikken med mindre trafikk. Jeg er faen meg på bristepunktet nå. Det er slitsomt nok å komme seg hjem etter en lang dag, og det blir ikke mindre slitsomt av forpulte babyer som griner og skråler og hva enn faen det måtte være. Du burde passe på den ord bruken din litt! Uakseptabel oppførsel av deg!! Anonymous poster hash: a2576...115
Gjest Universe Skrevet 18. juni 2015 #17 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Irriterende med skrikerunger ja som skriker i ett hele tiden, men da er det mora sin oppgave å få ungen til å roe seg litt. De har rett til å være ute blant folk som alle andre. Selv om de har barnevogn. Det de ikke har rett til er å forvente at de har førsterett i alt, stå i veien/stenge veien for folk, og at folk må ta hensyn til de hele tiden. De er helt vanlige folk som alle andre, eneste forskjell er at de er blitt mor. Litt barneskrik tåler alle. Endret 18. juni 2015 av Universe
Gjest Castielz Skrevet 18. juni 2015 #18 Skrevet 18. juni 2015 Er egentlig rimelig enig med TS. Spesielt barnevognbanden, som går 3 i bredden og viker ikke for noen, selv ikke fly. DE er iriterende. Resten fikses via Bose Quiet Comfort 15.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #19 Skrevet 18. juni 2015 Irriterende med skrikerunger ja som skriker i ett hele tiden, men da er det mora sin oppgave å få ungen til å roe seg litt. De har rett til å være ute blant folk som alle andre. Selv om de har barnevogn. Det de ikke har rett til er å forvente at de har førsterett i alt, stå i veien/stenge veien for folk, og at folk må ta hensyn til de hele tiden. De er helt vanlige folk som alle andre, eneste forskjell er at de er blitt mor. Litt barneskrik tåler alle. Jeg vil tro at de aller fleste mødre prøver å roe ned barna sine når de hylgriner, men det er ikke alltid like lett. Er ikke bare å hoppe av ved neste stopp liksom som Ts så idiotisk mener. Mange mødre, inkludert meg selv, blir ekstra stresset hvis barnet mitt ikke roer seg ned på offentlig transport, nettopp på grunn av de andre rundt oss. Kanskje er barnet veldig overstimulert, veldig sliten og overtrøtt, utålmodig over å ikke få røre seg fra vognen sin, vondt i magen osv. Men mødrene med barna sine trenger da like mye å komme seg hjem som andre passasjerer. Det er ikke gøy for noen parter hvis en barn gråter ute blant mennesker som offentlig transport, men det er da heller ikke verdens undergang. Så lenge moren prøver så godt hun kan, er det da vel ikke noe man kan klandre henne for. Har man så enormt mye i mot bråk som barnegråt, burde man heller ikke risikere å utsette seg for det ved å bruke offentlig transport. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: b3f35...40a 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #20 Skrevet 18. juni 2015 Unger som skriker er irriterende Folk som slafser tyggis er irriterende Bimboer med for mye parfyme er irriterende De som snakker drithøyt i mobilen er irriterende Folk som stinker hvitløk er irriterende Overvektige som tar for mye plass er irriterende Gamlinger som er sure, frekke og utakknemlige er irriterende Store familier er irriterende De med høy musikk på hodetelefonene er irriterende Russen er irriterende ....blir glissent på t-banevognene til slutt, gitt! Anonymous poster hash: b7943...a49 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå