Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk match med en fyr, han skrev "Hei" jeg skrev "Hallo" og så nada.

Jeg er åpen for å treffe folk på tinder men jeg er ikke desperat (enda hvertfall) så jeg skrev ingenting mer. Men er det liksom en test? Han skriver "Hei" og fra det skal jeg starte en lang samtale?

Sier IKKE at jeg ikke tar initiativ eller at gutten må skrive først osv., men er ikke det litt rart?

Anonymous poster hash: 0a31e...068

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør om han har en lang en, det får alltid fart på sakene.

Anonymous poster hash: b5553...1de
AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn, store deler av Tinder fungerer. Helt retard. Folk tenker at en "like" på bildet er det samme som å kommunisere, og jeg opplever i 9/10 tilfeller at det er veldig demotiverende å gå inn i en samtale der, nettopp fordi folk bare skriver ting som "Hei" og ikke noe mer. Pleier å slette matchen jeg da, kjedelig med kjedelige folk i lista :)

Anonymous poster hash: f66d3...1b3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever som  mann at jeg skriver veldig mye men da bakker bare jenten ut også. Tinder jenter og gutter er helt skrudd.

Syntes både menn og damer burde gått litt utenfor komfort sonen sin og faktisk prøve noe nytt isteden for de samme folkene og typene vær gang. 

Anonymous poster hash: 364e0...d3e
AnonymBruker
Skrevet

Er det aldersgrense på Tinder, egentlig? Og er det ikke innmari flaut å møte på noen man kjenner? :sjokkert:  :fnise:  :fnise:

Anonymous poster hash: 41fc9...1f3
AnonymBruker
Skrevet

Er det aldersgrense på Tinder, egentlig? Og er det ikke innmari flaut å møte på noen man kjenner? :sjokkert::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 41fc9...1f3

Møte og møte. Synes egentlig det er greit fordi de er jo i samme situasjon. Og om du "liker" noen får de kun vite det om de "liker" deg tilbake.

Men den kommunikasjonen på tinder har eg ikke forstått meg på må eg si.

TS

Anonymous poster hash: 0a31e...068

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet med Tinder er jo at mange får enormt med matches der inne. Dvs at hvis du har f eks 100 personer som skriver "hei" til deg, så sier det seg selv at man ikke kan sitte å svare alle sammen, de fleste har jo et liv utenfor Tinder også. Er du på et utested og 20 menn kommer bort og sier "hei", så rekker du ikke ha en ordentlig samtale med alle sammen. Dermed blir det en prioritering; hvem syntes man er søtest/finest/kjekkest/penest? Også fører man en en videre samtale med dem.

Og når det også er sånn at mange bruker Tinder som et spill hvor det er om å gjøre å få flest mulig matcher, dvs trykke like på stort sett alt uten å bry seg nevneverdig om at noen prøver å kommunisere med deg, så blir det enda verre.. jeg for min del tror Tinder begynner å synge på siste verset, fordi den rett og slett ikke fungerer særlig godt lenger. 

Anonymous poster hash: 58747...4bd
AnonymBruker
Skrevet

Problemet med Tinder er jo at mange får enormt med matches der inne. Dvs at hvis du har f eks 100 personer som skriver "hei" til deg, så sier det seg selv at man ikke kan sitte å svare alle sammen, de fleste har jo et liv utenfor Tinder også. Er du på et utested og 20 menn kommer bort og sier "hei", så rekker du ikke ha en ordentlig samtale med alle sammen. Dermed blir det en prioritering; hvem syntes man er søtest/finest/kjekkest/penest? Også fører man en en videre samtale med dem.

Og når det også er sånn at mange bruker Tinder som et spill hvor det er om å gjøre å få flest mulig matcher, dvs trykke like på stort sett alt uten å bry seg nevneverdig om at noen prøver å kommunisere med deg, så blir det enda verre.. jeg for min del tror Tinder begynner å synge på siste verset, fordi den rett og slett ikke fungerer særlig godt lenger. 

Anonymous poster hash: 58747...4bd

You nailed it!. Bra beskrevet. Men da gjelder det kanskje å ikke alltid gå etter den fineste og peneste osv osv. For de har garantert 100 + likes de også og sliter med samme problemt. Sikt bitte litt lavere så kanskje og snakk med dem som sier hei så kanskje man faktisk kommer et sted med tinder isteden for slik det blir brukt nå som en ego booster for instagram gutter og jenter og knulle dater.

Anonymous poster hash: 364e0...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...