Gå til innhold

Vi skal gå fra hverandre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en datter på 4 og vi har en felles baby på 6 mnd.. Må vi bestille time hos familievernkontoret?

Anonymous poster hash: 2bc46...d6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja...

Anonymous poster hash: 7ada7...0a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja.

Der må vel ha ett møte og noen er frivilige.

Der skriver dre avtale som signeres og inngår fordeling osv .

(tror det er såder slik dette foregår)

:hug:  :hug:  :hug:  :hug:  :hug:  eller go klem til deg.

er det «ønsket» ifra din side og?

Anonymous poster hash: 0a9bb...245
AnonymBruker
Skrevet

ja.

Der må vel ha ett møte og noen er frivilige.

Der skriver dre avtale som signeres og inngår fordeling osv .

(tror det er såder slik dette foregår)

:hug::hug::hug::hug::hug: eller go klem til deg.

er det «ønsket» ifra din side og?

Takk for svar! Nei, jeg vil ikke at han skal flytte, men jeg fikk vite her om dagen at han var utro på en reise i forbindelse med jobben rett før babyen ble født. Han gråter, trygler og ber om tilgivelse men jeg kan ikke.. kan vi kanskje få litt råd hos familievernkontoret om hvordan vi skal si det til jenta mi på 4 år?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Nei, jeg vil ikke at han skal flytte, men jeg fikk vite her om dagen at han var utro på en reise i forbindelse med jobben rett før babyen ble født. Han gråter, trygler og ber om tilgivelse men jeg kan ikke.. kan vi kanskje få litt råd hos familievernkontoret om hvordan vi skal si det til jenta mi på 4 år?

ja det tror jeg nok. de er veldig dyktige til mye der! ihvertdall etter min erfaring.

Vi fikk hjelp tilbake til hverandre. Men det var ikke no slik inne i bildet da..

.åh for en komplett idiot... ikke bare forå ha gjort det, men tenk å ofre alt sånn...!

:(

Får helt vondt inni meg....

menn altså..... ja klart han måtte det år du var høygravid.... <´3

argh:..... lykke til

AnonymBruker
Skrevet

ja det tror jeg nok. de er veldig dyktige til mye der! ihvertdall etter min erfaring.

Vi fikk hjelp tilbake til hverandre. Men det var ikke no slik inne i bildet da..

.åh for en komplett idiot... ikke bare forå ha gjort det, men tenk å ofre alt sånn...!

Tusen takk:)

Gjest wildfig
Skrevet

Skal du gi opp livet med denne mannen, pga en natt med en annen? Klarer du ikke å svelge litt stolthet og prøve å få dette til å fungere igjen, for dine barns skyld? For det er faktisk de det går ut over. At han har gjort en egoistisk å lite gjennomtenkt handling, betyr ikke at du trenger å gjøre det.

Viser bare nok en gang hvorfor menn bruker å holde slikt skjult.....

Forøvrig trenger du ikke oppsøke noe familivernkontor. Du kan i bunn og grunn bare pakke og flytte, hvem enn av dere som eier huset/leiligheten skal selvsagt få bli boende. Blir det noe uoppgjort utover det, blir det advokathjelp og NAV som ordner med stønader etc.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk:)

bare hyggelig.

Og må og bare sitere hun under her litt.

Er det virkelig verdt å gi opp fordi han har vært totalt idiot en natt???

han viser vel virkelig anger?

Men ja, han har kanskej ikke sagt dette selv.. tenkte og holde skjult og klart det er ett enormt tillitsbrudd. Men tenk på barna ja <3

En gang utro, alltid utro er ikke betsandig sant...

• Liker 5
Skrevet

Skal du gi opp livet med denne mannen, pga en natt med en annen? Klarer du ikke å svelge litt stolthet og prøve å få dette til å fungere igjen, for dine barns skyld? For det er faktisk de det går ut over. At han har gjort en egoistisk å lite gjennomtenkt handling, betyr ikke at du trenger å gjøre det.

Forøvrig trenger du ikke oppsøke noe familivernkontor. Du kan i bunn og grunn bare pakke og flytte, hvem enn av dere som eier huset/leiligheten skal selvsagt få bli boende. Blir det noe uoppgjort utover det, blir det advokathjelp og NAV som ordner med stønader etc.

Hvis han brydde seg så veldig om forholdet og barna så hadde han ikke gjort det han gjorde.

• Liker 13
Skrevet

Hvis han brydde seg så veldig om forholdet og barna så hadde han ikke gjort det han gjorde.

Hvis hun brydde seg så veldig om forholdet og barna så hadde hun vel latt det hele fare?

Hvorfor skal hun gi opp alt på grunn av en feiltagelse? Er det fordi hun ikke klarer å tilgi? Hun er ikke menneske nok? På grunn av mors bitterhet og manglende evne til å tilgi mennesker deres feil skal barnet vokse opp uten sin far?

Kvinner altså. Dere finner de hesligste begrunnelser for å gjøre de motbydeligste ting.

• Liker 5
Skrevet

Nå må du ikke begrepsforvirre her. Det er hun som vil skilles. Ikke han. 

Gjest Kaffelattn
Skrevet

bare hyggelig.

Og må og bare sitere hun under her litt.

Er det virkelig verdt å gi opp fordi han har vært totalt idiot en natt???

han viser vel virkelig anger?

Men ja, han har kanskej ikke sagt dette selv.. tenkte og holde skjult og klart det er ett enormt tillitsbrudd. Men tenk på barna ja <3

En gang utro, alltid utro er ikke betsandig sant...

Jeg forstår TS godt: utroskap er utilgivelig.

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Når et par har barn sammen og de endrer på status quo plikter de å møte opp på Familieverkontoret for en meklingsattest - med hensyn til barna.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå han så har gått over en grense her, så vidt jeg forstår så har de ikke hatt et åpent forhold og da er det ikke greit at han ligger med andre når dama som venter hans barn er høygravid.

Bedre å gå nå enn å gå gjennom dette om et par år når barna er større og forholdet dem imellom er ennå mer ødelagt.

Anonymous poster hash: 092e1...038
  • Liker 6
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Hvis hun brydde seg så veldig om forholdet og barna så hadde hun vel latt det hele fare?

Hvorfor skal hun gi opp alt på grunn av en feiltagelse? Er det fordi hun ikke klarer å tilgi? Hun er ikke menneske nok? På grunn av mors bitterhet og manglende evne til å tilgi mennesker deres feil skal barnet vokse opp uten sin far?

Kvinner altså. Dere finner de hesligste begrunnelser for å gjøre de motbydeligste ting.

Hvem har sagt at barna vil vokse opp uten sin far?

Far og mor kan samarbeide om barna, avtale delt bosted og at de hver og en har en fordelingsprosent på 50.

Skrevet

Hvorfor skal hun tilgi noe han med full sikkerhet visste ikke var greit å gjøre?

Han var faktisk villig til å skylde forholdet i do for sex med noen andre, da viser han tydelig hvor lite dette forholdet og barna betyr for han. Ett øyeblikks nytelse istedet for ett godt forhold med mor til hans barn.

Om noen har gjort noe motbydelig, så var det han.

• Liker 17
Skrevet

Hvem har sagt at barna vil vokse opp uten sin far?

Far og mor kan samarbeide om barna, avtale delt bosted og at de hver og en har en fordelingsprosent på 50.

Vil du gi ungen din en dårlig start på livet så gjør den til skillsmisseunge. Jeg skal ikke nekte dere noenting jeg. Kjør på!

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor skal hun tilgi noe han med full sikkerhet visste ikke var greit å gjøre?

Han var faktisk villig til å skylde forholdet i do for sex med noen andre, da viser han tydelig hvor lite dette forholdet og barna betyr for han. Ett øyeblikks nytelse istedet for ett godt forhold med mor til hans barn.

Om noen har gjort noe motbydelig, så var det han.

Hvis hun ikke vil være i forhold, så driter jeg i det. Ok? Jeg gidder ikke argumentere mot deg hvorfor det er galt at unger skal voksne opp uten samboende foreldre.

Ganske enkelt fordi du ikke bryr deg om problemstillingen. Derfor. For deg er det mye viktigere å forsøke og skade et parforhold i stedet for å snakke om forsoning.

Men deg om det.

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun ikke vil være i forhold, så driter jeg i det. Ok? Jeg gidder ikke argumentere mot deg hvorfor det er galt at unger skal voksne opp uten samboende foreldre.

Ganske enkelt fordi du ikke bryr deg om problemstillingen. Derfor. For deg er det mye viktigere å forsøke og skade et parforhold i stedet for å snakke om forsoning.

Men deg om det.

Hersketeknikk er en fin bil.

• Liker 15
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Vil du gi ungen din en dårlig start på livet så gjør den til skillsmisseunge. Jeg skal ikke nekte dere noenting jeg. Kjør på!

Såfremt foreldrene samarbeider godt om barna og har et godt kommunikasjonsklima behøver ikke et brudd bety noe negativt for barnas del.

Faktisk kan det bli verre og mer negativt med et brudd jo eldre barna blir for da husker de mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...