Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om en god solkrem til ansiktet? Jeg får utrolig fort kviser av vanlig solkrem så vil gjerne ha en som er tilpasset ansiktet og da også gjerne for sensitiv hud.

Anonymous poster hash: ee21b...910

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om en god solkrem til ansiktet? Jeg får utrolig fort kviser av vanlig solkrem så vil gjerne ha en som er tilpasset ansiktet og da også gjerne for sensitiv hud.

Cliniderm, spf 25; det er to varianter, den ene er mattende,spesielt for uren og kviseutsatt hud. Trekker fort inn,man ser ikke at man har den på engang, funker bra under makeup også. Den er uten parfyme og andre ingredienser som sensitiv hud generelt reagerer på. 

Anonymous poster hash: 54119...b6c

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker veldig godt Vitamin C-ansiktskremen fra Body Shop med SPF 30.

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Rudolph sun care. Den aller beste solkrem ❤️

Endret av Citronella
Skrevet

Jeg er fornøyd med Elixir Daily Defense SPF30.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det bare er til ansiktet, hva med Dermalogia Solar defense booster?

Disse finnes for fet hud også. Kan brukes over eller under vanlig dagkrem

for å få spf beskyttelse. Perfekt for de som hater krem med solfaktor eller

egen solkrem. Finnes i forskjellige spf og kan kjøpes i de fleste nettbutikker

som selger Dermalogia.

Anonymous poster hash: 06ab7...e8f
AnonymBruker
Skrevet

Vichy har en som er bra. Den er mattende og har spf 30. Beste jeg har brukt. Selges på apotek,oransj tube. Se etter ordet matt..

Anonymous poster hash: addda...463

AnonymBruker
Skrevet

La roche posay, den mattende med spf 30, er den beste jeg har prøvd i alle fall!

Anonymous poster hash: 259c2...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Jan Marini har den desidert beste solkremen jeg har brukt til ansiktet

Anonymous poster hash: e942c...0e9

Skrevet

Den første solkremen som ikke gir meg kviser er neutrogena dry-touch spf. 30. Har ikke funnet noen som selger i Norge, men den er så rimelig at den ikke blir dyrere enn norske merker, selv med frakt. 

Skrevet

Jeg er fornøyd med Elixir Daily Defense SPF30.

Elixir har fantastiske solkremer! Er selv veldig fornøyd med Green Tea Spf 30. :-)

• Liker 1
Skrevet

Weightless protection broad spectrum spf 45 fra PCA er den beste ansiktskremen jeg noensinne har prøvd. Har vært plaget med kviser og uren hud siden ungdomskolen og har i tillegg sensitiv hud. Den kjennes ut som en fuktighetskrem, blir ikke blank i det hele tatt. Den er ganske dyr da (500-600 kr), men varer ca 6 mnd selv om jeg bruker den hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...