AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Trenger tydehjelp! Synes de forholder seg så like etter den tydeligste der, som ikke er superpositiv - men kanskje det for meg? Anonymous poster hash: e31b6...9cd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Takk for svar Men hvorfor ikke/ hvorfor er du så sikker på at det ikke er det? Anonymous poster hash: e31b6...9cd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Nei, men mener den var like sterk ( nesten ) på noen områder av streken rett etter den ble tatt. Hehe, nei, men enig i at den ikke er sterkere eller like sterk. Men har jo lest om de som aldri får sterkere enn "nesten like sterk", og at de likevel har el. Har liksom et håp om at det gjelder meg også.... Anonymous poster hash: e31b6...9cd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Nei, men mener den var like sterk ( nesten ) på noen områder av streken rett etter den ble tatt. Hehe, nei, men enig i at den ikke er sterkere eller like sterk. Men har jo lest om de som aldri får sterkere enn "nesten like sterk", og at de likevel har el. Har liksom et håp om at det gjelder meg også.... Anonymous poster hash: e31b6...9cd Jeg fikk ikke positive EL-tester med billigtestene, men jeg er gravid så jeg hadde EL. Det er umulig å si om den er positiv for deg hvis du ikke får sjekket EL på andre måter, f.eks. ved temping eller å følge med på EL-slim eller endringer i brystene. Anonymous poster hash: a9244...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå