Fakse Skrevet 3. september 2004 #1 Del Skrevet 3. september 2004 Nå er det innspurt på hovedfagsoppgaven et par-tre måneder, og til jeg er ferdig har jeg bestemt meg for å ta pause fra KG. Det er alt for lett å sulle rundt her inne i stede for å gjøre det jeg burde gjøre. Ha det fint så lenge, og jag meg bort om dere ser at jeg har forvilla meg hit igjen uten å være ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 3. september 2004 #2 Del Skrevet 3. september 2004 Så flink du er! Det krever mot å ta en sånn beslutning.. Lykke til ønsker jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 3. september 2004 #3 Del Skrevet 3. september 2004 Lykke til med oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. september 2004 #4 Del Skrevet 3. september 2004 Lykke til, da! (både med hovedoppgaven og med å holde deg borte ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. september 2004 #5 Del Skrevet 3. september 2004 Imponerende om du klarer det... Det krever selvdisiplin .. og det er ikke allitd min største styrke.. :oops: .. Men ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. september 2004 #6 Del Skrevet 3. september 2004 Lykke til med hovedfagsinnspurt, Fakse! Been there, done that - det var en tøff periode, men samtidig utrolig givende. (Heldigvis hadde jeg ikke oppdaget KG på den tiden.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. september 2004 #7 Del Skrevet 3. september 2004 Lykke til med hovedfagsinnspurt, Fakse! Been there, done that - det var en tøff periode, men samtidig utrolig givende. (Heldigvis hadde jeg ikke oppdaget KG på den tiden.... ) Lykke til Jeg hadde ikke klart det, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. september 2004 #8 Del Skrevet 3. september 2004 Lykke til med oppgaven din! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. september 2004 #9 Del Skrevet 3. september 2004 Lykke til med oppgaven! Og med å holde deg borte! Greier du det, er du god! Gleder meg til du er tilbake igjen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. september 2004 #10 Del Skrevet 3. september 2004 Lykke til med oppgaven Fakse! Vi kommer til å savne deg, men regner med at du er her enda mer enn før når du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #11 Del Skrevet 4. september 2004 Lykke til med oppgaven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. september 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 4. september 2004 Takk skal dere ha alle sammen, jeg håper denne tida går fort, for nå vil jeg bli ferdig og komme meg i jobb! *Jobbe og skrive så svetten og blekk spruter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 4. september 2004 #13 Del Skrevet 4. september 2004 *vurderer det samme* Lykke til, Fakse. Jeg skal en uke til Budapest nå, men etter det er det fullt kjør her i ett år. På den tiden skal minimum 200 sider genuint nytt stoff bli produsert, i tillegg til ymse andre aktiviteter, blant annet en konferanse jeg skal være med å arrangere, og hvor jeg også skal holde foredrag selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå