AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg driver og skriver med en mann for tiden på nett, vi har god skriftlig kjemi og kan skrive i flere timer av gangen og vi snakker om det meste. Ca annenhver gang er det jeg som tar initiativ til samtalen og har jeg ikke skrevet på to dager skriver han til meg. Vi har skrevet i 2-3 uker, men virker som han er nervøs for å møtes. Prøver å snakke meg frem til det med han. Har sagt at han må si i fra om han har ledig tid en dag men blir aldri noe eller vil han kanskje vente enda lenger? Hva er deres erfaringer? Denne mannen er en nøtt. Anonymous poster hash: e4ceb...69f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Hvor gamle er dere? Virker han frampå i samtalen? Virker han utadvendt/sjenert? Bor dere langt unna? Anonymous poster hash: 490d2...854
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Du må bare ta grep og sette av tid og sted og be han troppe opp Menn er litt veike innimellom, men er du tydelig og klar uten å være hard, så tropper de opp. Anonymous poster hash: 07177...afc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå