Gå til innhold

Fersk tatovering og trening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet inn i en god rutine for første gang på år der jeg trener tre ganger i uken. Trener HIIT og styrke med bare kroppsvekt for øyeblikket. Nå har jeg tatt en stor tatovering på underarmen, fikk beskjed om å ikke trene på alt ifra 10 dager til to-tre uker. 

Hvordan kan jeg improvisere? Greia er at jeg må ikke strekke for mye på armen OG ikke svette. Underarmen er jo veldig utsatt for bakterier osv så det er jo ganske innlysende. Må jeg bare legge treningen på hylla inntil videre? Er redd for å miste muskelmasse. 

Anonymous poster hash: 3e777...97e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du overlever. Men hold armen unna treningssentere også pga den store mengden bakterier det er på senteret.

Anbefaler deg heller å gå ute. Bratte bakker eller trapper ol. Det holder mye av kroppen i gang i hvert fall.

Anonymous poster hash: 19d51...b51
Skrevet

Gikk turer og løp i stede for styrketrening de ukene. Null problem. Har selv tattovering på begge underarmene.

Jeg trener stort sett hver dag vanligvis men tok ikke sjangsen på å ødelegge de ved at den ble strekt eller betent de første ukene med tunge styrkeløft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...