Budsjettbrura Skrevet 19. juni 2015 Forfatter #21 Skrevet 19. juni 2015 Pavlova, ja! Det skal vi ha. Det er jo et alternativ for de med glutenallergi også. Ostekake er uten egg, og kokoskake og kransekake ++ er uten melk så tror vi har dekket de vanligste allergiene. Jeg baker ikke alt selv, har fått god hjelp av mamma og også av veninner. Men vi har liten fryser Muffins er jo også sånn sett et godt tips, de kan presses inn.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #22 Skrevet 19. juni 2015 Alle må få et stort nok stykke av bryllupskaken, så om det kommer 65 stk og den gir 50-60 stk er den for liten. I min slekt er vi storspisere av kake hele gjengen, og 4-5 stk pr pers er minimum Jeg ville gått for noen kaker til. Det er bedre med for mye enn for lite. Og blir det veldig mye til overs kan dere jo gi kakerester med som takk for hjelpen til de som har hjulpet til, eller invitere til resteslabberas. Eller gå for kaker som kan fryses, det er jo også greit. Suksessterte er alltid suksess (tog du an? he? he?). Verdens beste, oreokake, snickerskake, smashkake, vannbakkels, omtrent alle oppskrifter som finnes på detsoteliv.no Og flere typer sjokoladekake gjør jo heller ikke noe, det skal noe til å ha for mye sjokoladekake. Trenger du hjelp til å spise opp melder jeg meg som frivillig Anonymous poster hash: 9d7e1...f36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå