Gå til innhold

Veske med plass til.... + sminkepung

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, ser det er flere vesketråder for tiden, men, her er en til.

Jeg kunne trengt en veske med flere rom. Ting jeg vanligvis har i vesken er:

Nøkler
Mobil

Lommebok (har en stor en)

Mobillader
Etui til bind/tampong
Lommetørkler/Våtservietter
Tyggegummi
En pakke paracet/ibux
Drikkeflaske

Termokopp
Matboks
Sminkepung
++ Liker å være forberedt

Jeg har flere ala denne:

http://www.hm.com/no/product/84234?article=84234-B#article=84234-A 
Men de har bare en lomme med glidelås, og to små åpne lommer hvor den ene er så liten at det ikke er plass til mobilen en gang. Det blir bare et eneste rot i vesken når alt ligger løst oppi et stort rom. Jeg liker å ha litt orden :P 

I tillegg så har jeg en sminkepung fra lulus, jeg tror jeg har den minste str. Men den er akkurat for liten. Har fått den i gave, så kjenner egentlig ikke til merket.

Såå, er det noen som har lyst til å hjelpe meg litt til å finne en veske med flere rom? Og en sminkepung som har plass til mascara, øyenskygge+kost, leppestift, pudder, foundation etc.. De skal kunne brukes til både kontorjobb og fritid. 

Makspris på veske 1000,- Makspris på sminkepung 400,- Økonomien i dag tillater ikke å bruke så mye penger. Jeg kan heller spare til en dyrere veske til neste år :) 

Takker så mye for hjelp :) 

Anonymous poster hash: 5d8e9...edc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei, 

dette blir på siden av hva du ønsker, men har du sett på noen av "purse organizers" som er på markedet? De deler opp vesken i ulike rom, og jeg tror også at noen av dem kan tilpasses. Det fine her at du fortsatt kan bruke alle veskene dine. Dessverre har jeg ikke erfaring med merkene, men et kjapt google-søk fikk opp mange varianter :) 

Når det gjelder sminkepung har Lulu's flere varianter, og mange forskjellige størrelser. Har du den som måler 10x5x15? Det neste steget i Lulu's serien er 20x7x14. Det finnes mange forskjellige merker, men jeg har bare erfaring med Lulu's, HM og Vita  :fnise:

Ønsker deg lykke til i veskejungelen! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Heihei,

dette blir på siden av hva du ønsker, men har du sett på noen av "purse organizers" som er på markedet? De deler opp vesken i ulike rom, og jeg tror også at noen av dem kan tilpasses. Det fine her at du fortsatt kan bruke alle veskene dine. Dessverre har jeg ikke erfaring med merkene, men et kjapt google-søk fikk opp mange varianter :)

Når det gjelder sminkepung har Lulu's flere varianter, og mange forskjellige størrelser. Har du den som måler 10x5x15? Det neste steget i Lulu's serien er 20x7x14. Det finnes mange forskjellige merker, men jeg har bare erfaring med Lulu's, HM og Vita :fnise:

Ønsker deg lykke til i veskejungelen! :)

Aha, finnes det slike!? Det har jeg rett og slett ikke fått med meg :P Takk for tipset :)

Jeg har liten peiling på sminkevesker. Fått alle jeg har, og føler ingen er passe str. Er bare nylig jeg har begynt å føle behov for å ta med sminken også :)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere med tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...