AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg tenker på spisebord og stoler, skjenk osv. Anonymous poster hash: 673fa...b5b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Hva har det å si dersom du like det selv? Jeg forventet minst ett svar som det Anonymous poster hash: d36d1...66b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Jeg forventet minst ett svar som det Anonymous poster hash: d36d1...66b Men det er jo sant? Jeg liker det ikke, men trodde det var på vei inn igjen? Det kommer mer og mer kjøkkenfronter med ulikt tre bl.a. Men jeg er ingen interiørekspert!Anonymous poster hash: a7a30...f93 1
Lutetium 71 Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Jeg tror det er på vei inn igjen. Dette var også "in" en gang: Kanskje man skulle gi litt mer f i hva som er in for tiden? 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Dette var også "in" en gang: Kanskje man skulle gi litt mer f i hva som er in for tiden? Haha, det var egentlig litt kult! 😂Anonymous poster hash: a7a30...f93 4
Gjest Seajewel Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Dette var også "in" en gang: Kanskje man skulle gi litt mer f i hva som er in for tiden? Trådstarter spurte om eik er "ut". Jeg bare svarte på spørsmålet... Sier ikke at det er min smak, eller at det er fint...
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Jeg elsker hvitoljet eik. Kan ikke skjønne at jeg noen gang skal kunne bli lei av det.Anonymous poster hash: 109ee...8f6
Lutetium 71 Skrevet 18. juni 2015 #10 Skrevet 18. juni 2015 Trådstarter spurte om eik er "ut". Jeg bare svarte på spørsmålet... Sier ikke at det er min smak, eller at det er fint... I know. Men hva som er in eller ikke, spesielt på noe så dyrt som interiør er egentlig ganske meningsløst. Man kan ikke akkurat kaste møblene hvert år. Ihvertfall ikke i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #11 Skrevet 18. juni 2015 Hva som er ut og inn? Motene skifter jo stadig. Skal man bytte hele tiden, og hvor skal man da gjøre av alt som er ut? Lagre til det blir in igjen? Tror aldri eik blir ut. Vi har klassiske eikemøbler...og de er helt in. De har solgt disse møblene i 30 år nå. Våres møbler er 20 år. Skulle jeg fulgt trendene så ville det bli dyrt...og når får man da endelig møblert sitt hjem? Har aldri kjøpt møbler, tepper, lamper som er in. Derfor så ser hjemmet mitt ut moderne ut hele tiden. Vel...de er dyre disse tingene, men det vil bli dyrere å følge moten. Ble spurt 17 mai når vi hadde besøk om det var ny salong. De syns den var pen. Og god å sitte i. De trodde ikke at den var 15 år. (Skinn)Anonymous poster hash: 84122...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #13 Skrevet 18. juni 2015 Aner ikke hvem som bestemmer hva som er in og ut, men flertallet er f.eks. enig om at furumøbler er ut. Ts. Anonymous poster hash: d36d1...66b
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #14 Skrevet 19. juni 2015 Aner ikke hvem som bestemmer hva som er in og ut, men flertallet er f.eks. enig om at furumøbler er ut. Ts.Anonymous poster hash: d36d1...66b Furumøbler er på vei inn igjen i følge ikea. Anonymous poster hash: 109ee...8f6 2
Konvall Skrevet 19. juni 2015 #15 Skrevet 19. juni 2015 "Gulfarget" eik er ut, og hvitoljet eik er in nå. (Så enkelt svar til et enkelt spørsmål folkens i tråden her...) 3
Gjest Seajewel Skrevet 19. juni 2015 #16 Skrevet 19. juni 2015 I know. Men hva som er in eller ikke, spesielt på noe så dyrt som interiør er egentlig ganske meningsløst. Man kan ikke akkurat kaste møblene hvert år. Ihvertfall ikke i lengden. Jeg tror de færreste kaster møblene etter trendene, håper (og tror) at folk blir glade i møblene sine som sine egne, og ikke etter trender. Selv hadde jeg samme sofa i over ti år, før den ble kastet fordi den var helt slitt ut. Har hatt de samme møblene i over fem år nå, og skal ikke skifte de ut med det første.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #17 Skrevet 19. juni 2015 Eik i seg selv er aldri ut, men som nevnt over kan hva som er in av finish endres. Eik og furu er ikke helt sammenlignbart, for eik er et helt annet og mer holdbart materiale enn furu, som også er mye billigere. Eik er litt som kirsebærtre: Så dyrt at det i heltre aldri vil bli noe for massene og dermed er litt hevet over trendene.Anonymous poster hash: 850b9...fd4 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #18 Skrevet 19. juni 2015 "Gulfarget" eik er ut, og hvitoljet eik er in nå. (Så enkelt svar til et enkelt spørsmål folkens i tråden her...) Da bør du droppe hvitoljet eik. For når hvermannsen har oppfattet hva som er in, er det egentlig på tur ut. Anonymous poster hash: c9500...4b5
Wildlily Skrevet 19. juni 2015 #19 Skrevet 19. juni 2015 Vi har røkt eik. Syns det er nydelig. Eik er aldri ut! 1
Grønt blad Skrevet 20. juni 2015 #20 Skrevet 20. juni 2015 Vi har røkt eik. Syns det er nydelig. Eik er aldri ut! Røkt eik er vel trendy nå? Jeg har elsket røjt eik siden jeg oppdaget det da operahuset fikk røkt eik i hovedsalen. Tror de fleste (men ikke alle) kjøper møbler etter hva som er moderne/populært på den tiden møblene blir kjøpt, men flertallet beholder dem lenge etter at nye trender har overtatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå