Askmeagain89 Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Den lille godgutten min har vært hos dyrlegen og ble lagt i narkose. Nå er han slapp og bare sover. Prøvde å legge han på et annet rom med åpen dør så han ikke skulle bli så forstyrret ettersom vi har besøk og har en nyfødt, men han sjanglet tilbake, ikke hele veien for det klarte han ikke Hvor lenge skal han være sånn? Huff, skikkelig hønemor, men det er virkelig fælt å se han sånn.
HunBergenseren Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Da min godgutt ble hentet etter dyrlegen kunne han ikke gå siden han var så vinglete, når vi kom hjem bare lot jeg han ligge i sofaen der han liker og ligge best, det tok noen timer med soving så ble han mye bedre, men du skal ikke la de spise når de er så vinglete for da kan dem kvele seg
Askmeagain89 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2015 Da min godgutt ble hentet etter dyrlegen kunne han ikke gå siden han var så vinglete, når vi kom hjem bare lot jeg han ligge i sofaen der han liker og ligge best, det tok noen timer med soving så ble han mye bedre, men du skal ikke la de spise når de er så vinglete for da kan dem kvele seg Huff Vi måtte bære han ut og inn i stad og hente han på gulvet der han ble stående. Nå ligger han inntil meg på sofaen. Håper som du sier at det bare er litt søvn som skal til. Takk for svar.
Askmeagain89 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2015 Fikk han oppvåkningssprøyte hos dyrlegen? Det vet jeg ikke. Det var min mann som leverte og hentet hunden.
Gjest pellepirat Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Det er i hvertfall helt normalt at de er sånn. Kan gå ut hele dagen, og noen hunder er litt trøtte/slappe/vinglete dagen derpå også. Så du får bare pleie så godt du kan.
Sugerøret Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 ekkelt men normalt.Min gamle hund var groggy i flere dager. Ikke mas på den,la den være i fred.Men sjekk at den har det ok. tilby gjerne vann i en mindre boks o.l Mat kan kanskje være kokt kylling .Noe litt ekstra godt og lett å spise.
maurkvinne Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 Et tips kan være å sørge for at den er varm og ikke fryser, legg gjerne over den et teppe for å forhindre at han fryser. Tilby han friskt vann og noe lett, god mat. Se an til i morgen, også ringer du drylegen dersom du er usikker/i tvil. Alltid bedre å ta en telefon for mye
Askmeagain89 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2015 Takk for alle svar! Han ble bedre, men gikk fortsatt skjevt før han la seg. Han har både spist og drukket. Han er mer seg selv igjen så det blir nok bra til i morgen
Eidsiva Skrevet 27. februar 2018 #10 Skrevet 27. februar 2018 Når de får oppvåkningssprøyte så skal det ikke gå lang tid før de er seg selv. Min hadde narkose flere ganger og gikk fint. Men er vel som med mennesker, vi er forskjellige etter narkose.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #11 Skrevet 27. februar 2018 11 minutter siden, Eidsiva skrev: Når de får oppvåkningssprøyte så skal det ikke gå lang tid før de er seg selv. Min hadde narkose flere ganger og gikk fint. Men er vel som med mennesker, vi er forskjellige etter narkose. Hvorfor gidder dere å svare på tråder som er flere år gamle og som er avsluttet for lengst? Anonymkode: 23bb4...414
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå