AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har veldig langt og tykt hår. Det når meg til rett nedfor baken. Det er også ganske fjonete og brusete av seg. Til daglig går jeg bare med det i en helt vanlig flette, med midtskill. Eller jeg lager pariserflette. En gang iblant går jeg med det helt løst, men det blir veldig varmt (og litt upraktisk). Innimellom går jeg også med "luggen" samlet i et strikk i bakhodet. Men det er så kjedelig, føler jeg, og spesielt når jeg skal pynte meg? Jeg synes det er vanskelig å finne noe å gjøre med det, spesielt siden det er så tungt. Det faller stort sett bare ned om jeg prøver feste det på noe vis med klemmer eller fliseklemmer, og så er det alltid hår som ikke holder seg på plass. Har dere noen tips til ting jeg kan gjøre med det? (Nei, klippe det er ikke et alternativ). Anonymous poster hash: a5c1b...a07
Dricka Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Jeg pleier å gå med en "palme".. altså høy hestehale. Eller så går jeg ofte med en sånn https://www.youtube.com/watch?v=nX48SuZ14ks Veldig enkelt.. Fiskebensflette er og lett.Sånn går jeg ofte..
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har også slikt hår som du TS. Frisyrer er vanskelig pga tyngden og lengden. Jeg bytter på å ha det i en enkelt flette, pariserflette, hestehale, hestehale som jeg fletter eller tvinner (som vist over her, bare i høy hestehale) surrer en topp på hodet (men denne detter ned etter en stund), liten hestehale (som jeg noen ganger fletter). Har sjelden håret løst, det blir for varmt og det er upraktisk. Den frisyren vist over her med tvinnet hestehale på siden er veldig fin, men blir for varmt for min del når håret er løst først. (teit forklart). Har både lyst og ikke lyst til å klippe meg. Så sant jeg har litt tvil så gjør jeg det ikke. Anonymous poster hash: ba734...8c7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #4 Skrevet 19. juni 2015 Tvinnefletten var veldig fin, men tror jeg må gjøre det litt annerledes for ikke å daue av varme av det heller løse håret som henger rundt hodet. Type høy hestehale går ikke pga tyngden. Jeg får vondt i hodet, og det strammer hele tiden i hårrøttene :/ Alt hvor håret på en måte er oppå hodet i ett punkt gjør vondt. Jeg har prøvd å flette det og snurre det i en type "bun", og det ser pent ut i fem minutter, til det faller ned.. Jeg sliter med å få festet den ordentlig, bruker tusen fliseklemmer og likevel bare vrenges de løs i det jeg gjør noe annet enn å sitte helt i ro med perfekt holdning Anonymous poster hash: a5c1b...a07
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2015 #5 Skrevet 19. juni 2015 Jeg hadde også slikt hår. Var helt bestemt på å ikke klippe meg. Men herregud så glad jeg er i dag for at jeg lot meg overtale til å klippes. Har fortsatt langt hår(litt over rompa/midt på ryggen), men nå kan jeg ha høy hestehale uten at det gjør vondt, alle typer fletter funker, og blir heller ikke så varm av å gå med det løst. Anonymous poster hash: d919c...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå