Gå til innhold

SENSURERT!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVIS DET RINGER EN JÆVEL EN GANG TIL Å DAG FOR Å PRAKKE PÅ MEG SKIT SÅ TILTER JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NEI NEI NEI....... HVA ER SÅ VANSKELIG Å FATTE MED DET????????? NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

pms i dag....... :oops:

Skrevet

Be ham ringe meg du, så skal jeg saktens få en stopp på denne ringinga!! Jeg er kjempefarlig ....Eksplosiv og full av hormoner!! :evil: Klar til å knuse telefonselgere jeg!!! :frustrert::sinna::sinnatagg::kjempesinna:

Skrevet

Ellers takk, men jeg tror faktisk jeg skal kappe hue av neste som ringer hvis h*n ikke skjønner mitt 1. nei. *gnir seg i hendene, titter forhåpningsfult mot telefonen og ønsker faktisk at den skal ringe* :sjarmor:

Skrevet

Jeg foreslår en brutal grad av selvskading. Det gjør samme nytten når ingen andre er tilgjengelig for voldsutøvelse. Funker bra.

:ler:

Skrevet
:ler: Fikk bare så lyst til å skjenne litt på noen jeg også!!! få litt utløp for sinnet!!! :sjarmor:
Skrevet
Jeg foreslår en brutal grad av selvskading. Det gjør samme nytten når ingen andre er tilgjengelig for voldsutøvelse. Funker bra.

:ler:

Ehhh.... nei... er ikke så sinna.... enda ihvertfall...

*noterer bak øret i tilfelle*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...