Titti72 Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 HVIS DET RINGER EN JÆVEL EN GANG TIL Å DAG FOR Å PRAKKE PÅ MEG SKIT SÅ TILTER JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEI NEI NEI....... HVA ER SÅ VANSKELIG Å FATTE MED DET????????? NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: pms i dag....... :oops:
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Be ham ringe meg du, så skal jeg saktens få en stopp på denne ringinga!! Jeg er kjempefarlig ....Eksplosiv og full av hormoner!! :evil: Klar til å knuse telefonselgere jeg!!!
Titti72 Skrevet 3. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2004 Ellers takk, men jeg tror faktisk jeg skal kappe hue av neste som ringer hvis h*n ikke skjønner mitt 1. nei. *gnir seg i hendene, titter forhåpningsfult mot telefonen og ønsker faktisk at den skal ringe*
Sandman Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 Jeg foreslår en brutal grad av selvskading. Det gjør samme nytten når ingen andre er tilgjengelig for voldsutøvelse. Funker bra.
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Fikk bare så lyst til å skjenne litt på noen jeg også!!! få litt utløp for sinnet!!!
Titti72 Skrevet 3. september 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2004 Jeg foreslår en brutal grad av selvskading. Det gjør samme nytten når ingen andre er tilgjengelig for voldsutøvelse. Funker bra. Ehhh.... nei... er ikke så sinna.... enda ihvertfall... *noterer bak øret i tilfelle*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå