AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Jeg har en bostøttesøknad inne og lurer på om Boligetaten da vil ta med i vurderingen skatteoppgjøret for 2014 nå, eller om jeg vil få avslag og må levere inn ny søknad i juli? Har ikke fått snakket med saksbehandlere i dag, derfor spør jeg andre som har opplevd det samme her. Anonymous poster hash: e740a...54d
Gjest pelikanen Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Hva om du blir skyldig? Vil du få mere bostøtte? Gir ikke svaret seg selv? Bostøtte gis etter inntekt. Ikke hva du betaler i skatt. Det finnes gode forklaringer på nett ang bostøtte
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Hva om du blir skyldig? Vil du få mere bostøtte? Gir ikke svaret seg selv? Bostøtte gis etter inntekt. Ikke hva du betaler i skatt. Det finnes gode forklaringer på nett ang bostøtte Boligetaten ser vanligvis på skatteoppgjøret når det gjelder dokumentasjon på inntekt. Men jeg har tidligere fått bostøtte basert på faktisk inntekt pr mnd pga inntektsnedgang. Hadde vært greit om dere som ikke vet hva dere svarer på lar vær å svare. Anonymous poster hash: e740a...54d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 Hvorfor spør du, om du har peiling da? Nei, de ser ikke på skatteoppgjøret ditt. De ser på ligningen din. Anonymous poster hash: a6c4f...f93
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 Ligningen for 2014 legges til grunn ved behandling av søknader om bostøtte fra og med juli i 2015. Om du får avslag så får du brev i posten i stedenfor penger på konto, evtuelt mindre penger på konto. Anonymous poster hash: 6b384...dda
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Ligningen er ikke klar før 15-16 oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå