AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Skal feire navndag og dekke på ute. Vi blir rundt 25 personer, og jeg må kjøpe kopp/skål og asjetter til feiringen. Tenker å gå for noen så billige som mulig, men fine nok til å kunne bruke ved senere anledninger. Vi har hvitt og grått servise fra før vi skal bruke til mat, men trenger asjetter til dessert. Noen som har tips til noen billige? Har et alternativ på Ikea, men greit å ha flere muligheter! Anonymous poster hash: c13d2...51f
Gjest Margit Spat Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Skeidar har kopp+skål i hvitt, og asjetter i hvitt til 10 kr/stk. Jeg vet ikke noe om kvaliteten, for jeg har bare sett dem på bilder på nett, men de ser i alle fall helt ok ut. Da får du kaffeservise til 25 personer til 500 kr. Det må i alle fall sies å være rimelig http://www.skeidar.no/produkter/interior/til-kjokkenet/serviser-og-krus
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Å! Tusen takk for link! De skal jeg sjekke ut! -TS Anonymous poster hash: c13d2...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå