Katrinemor Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 undertøyet til ditt brylup? Brukte du bare bh og truse eller var det mer? Hvor var du å kjøpte det?
Tari Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Brukte ca. 1600 kroner. Hadde korsett og truse og strømper, kjøpte det på Christiane brudesalong.
Ingeborg Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 1100 kroner - bh og truse. Og nå har jeg somla bort trusa et eller annet sted. Søren!
Holly Hobbie Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 699 for korsett fra Abecita (med avtagbare stropper), ca. 100 for stroemper (kjopt paa Debenhams i Skottland) og ca. 200 for truse (kjoept i Skottland). Saa ca. en tusenlapp.
Måne Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Jeg kjøpte undertøyet mitt i Danmark (av alle ting!). Måtte nemlig ha en spesiell BH med gjennomsiktig stropp bak. Kosta bare 150,- og trusa kosta bare 100,-. Hadde ikke så mye å velge i siden det skulle være så spesiell. Strømpene kosta 250!! :-)
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 Ca 1500,- for alt sammen; hadde korsett og truse - og selvsagt strømper
Piarina Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 Ingenting...endte faktisk opp med å hverken bruke bh, strømper eller truse... :oops: Kjolen min var stroppeløs med et slags innebygget korsett, og jeg ventet på en sånn klistre-på-silikon-bh som aldri kom. Siden jeg har hatt dårlig erfaring med stroppeløse bh'er ellers valgte jeg å ikke bruke noe bh i det hele tatt. Kjolen min satt faktisk flott likevel. Når det gjelder strømper var det så varmt at jeg ikke vurderte å bruke det en gang, dermed heller ikke noe strømpebånd. Trusen, vel...det var ikke for å være sexy, men for å unngå trusemerker gjennom kjolen. kjolen min var så veldig ettersittende akkurat rundt nedre del av magen/hoftene, pluss at jeg hadde så mye tyll i skjørtet lenger nede at det ikke var noe problem. Så 0,-kr for min del.
Nasseline Skrevet 3. september 2004 #8 Skrevet 3. september 2004 Jeg brukte 1200 på mitt undertøy. Kjøpte truse, korsett og strømper hos www.lykkeboden.net i Kongsvik i Nordland. Jeg skal aldri mer i mitt liv bruke korsett....
cecily Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 Jeg bestilte korsett til 800,- men kunne ikke bruke den. Får nå pengene tilbake. Brukte i stedet en stroppeløs BH som jeg hadde fra før, truse til 100,- og strømper til 150,-.
Gjest MrsL Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 Jeg brukte ca. 1600,-. Da er det med torsolette, truse, 2 par hvite stayups.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå