Gå til innhold

Netflix

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt mye negativt om Netflix, men tenkte at jeg er ikke så kravstort når det kommer til filmer og serier så det er sikkert greit for meg tenkte jeg. Så jeg prøvde en gratis måned. 

Men hva faen! De har ikke engang Big Bang Theory!? Det er jo stort sett bare gamle serier. De har ikke lagt ut nye sesonger av flere av seriene. 

Hvordan kan de overleve, hvem vil ha denne dritten egentlig?

Blir ikke noe mer enn gratis måned på meg nei, dette betaler jeg ikke for. Går tilbake til Popcorntime. 

Anonymous poster hash: 46ec0...d37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har jo stort utvalg, og masse nyer serier og. House of Cards er råbra, samme med Orange is the new black. De har jo selvfølgelig ikke absolutt alle serier, da andre leverandører har eksklusive rettigheter på en del.

Skrevet

De har mer enn det som kommer opp på fremsiden. HBO har egen streaming kanal og vil derfor konkurrere med Netflix fremfor å la de få tilgang til deres matrialer.

Jeg liker netflix, de får stadig mer utvalg. Samt at deres originals er bra.

Skrevet

Hvordan kan de overleve, hvem vil ha denne dritten egentlig?

Anonymous poster hash: 46ec0...d37

Svært mange faktisk. Det sier seg selv at Netflix ikke kan konkurrere med aktører som viser (stjeler) serier og filmer uten å betale vederlag (som f.eks. Popcorntime).

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes netflix er bedre enn viaplay på film men at viaplay er bedre på serier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...