AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Hvordan funker det? Hva må jeg gjøre for å få den på Ipaden? Helt grønn på dette her jeg Hjelp!Anonymous poster hash: 9814c...12d
Betty2 Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 last ned snapchat appen. opprett en bruker. logg inn med brukeren og søk opp venner/bekjnte med dere snappchat navn eller ved bruk av telefonbok. ta bilde og legg på evt ønsket filtre/tekst. og send til den/de kontaktene du selv ønsker det er egentlig bare til å plokke rundt på appen, så lærer du mer og mer.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Men hvis jeg feks vil søke opp noen, kan jeg det? Uten at de er venner??Anonymous poster hash: 9814c...12d
Gjest Lalalala59 Skrevet 18. juni 2015 #4 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Men hvis jeg feks vil søke opp noen, kan jeg det? Uten at de er venner??Anonymous poster hash: 9814c...12d Ja, da søker du etter brukernavn. Så kan du velge selv hvem som skal få dine snaps og se din story. Jeg følger noen bloggere for å se på deres story, men har endret personverninnstillingene så de ikke kan se min story. Endret 18. juni 2015 av Mahnaz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå