AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 Har vært gravid mange ganger. Ikke hatt mange symptomene da heller, men ett har gått igjen; oppblåst og mye luft. Det har ofte vært et kjennetegn før positiv test. Pleier å gå opp et par kilo også. Nå er jeg 5+1 og er ikke oppblåst overhodet. Er en del kilo lettere enn de andre gangene, og har et sunnere kosthold - men trodde lufta kom okke som? Hadde riktignok mageknip for et par dager siden (men ikke nok til at jeg gikk på do). Noen småmurringer om morran hvis jeg kjenner etter. Ellers zip nada. Bekymret (som vanlig) Anonymous poster hash: 74479...33e
Orchideae Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 Heldiggris! Jeg er straks 7 uker og har allerede vært 100% sykemeldt i snart 2 uker! Klarer ingenting! Ligger rett ut hele dagen og sover, og om jeg ikke sover er jeg kjempekvalm. Men det er HELDIGVIS like vanlig å ha symptomer eller å ikke ha det. Ingen av delene trenger å bety noe. Det går nok helt fint inne i magen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå