AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Del Skrevet 18. juni 2015 FIkk atarax mot lettere angst og store søvnproblemer, har hatt god effekt av de for flere år siden. Nå derimot! Jeg ble sløv og sovnet raskt, men morgenen etter var helt forferdelig. Panikkangst (aldri hat det før), urolig, hjertebank, svettet og svimmel. Skikkelig uvel, med andre ord. Noen andre som har opplevd slike bivirkniger av Atarax? Jeg vet jo ikke om det var bivirkninger av medisinen eller noe helt annet, men i dag er jeg "normal" igjen. Anonymous poster hash: 39eab...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Del Skrevet 18. juni 2015 Snakk med legen din Anonymous poster hash: 2168a...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg fikk Atarax mot sterk kløe for at jeg da ikke skulle klø så mye om natten. Bivirkningene var jo bare grusomme. En hangover fra helvete, hjertebank og svimmelhet. Grusomt. Det skal jeg aldri bruke igjen! Anonymous poster hash: d53f3...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #4 Del Skrevet 18. juni 2015 Får også hangover av Atarax, men ikke så ille som av Vallergan. De er også litt angstdempende. Men jeg tar bare 10 mg styrke. Det kan hjelpe å ta de i god tid før man skal sove, så hangoveren går raskere over dagen etter. Anonymous poster hash: 9d36c...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #5 Del Skrevet 18. juni 2015 Gikk på Atarax mot ekstrem kløe. Og måtte ta de ganske tidlig på kvelden, skulle jeg klare og komme meg opp neste morgen. Og ble veldig trøtt og sløv av de. Jeg tok 10 mg. Anonymous poster hash: ecdbd...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 19. juni 2015 #6 Del Skrevet 19. juni 2015 Folk reagerer veldig forskjellig på medisiner, det som virker bra for noen kan være helt feil for andre. Snakk med legen. Btw, spiste du kveldsmat før du la deg? Man kan også bli sånn av lavt blodsukker... Atarax funker utmerket for meg. Men viktig å ta dem i god tid før leggetid. For tiden tar jeg 50 mg, pga er så urolig. Er rimelig trøtt om morgenen, men det er verdt det når jeg får sove godt om natten. (Jada, vet jeg er sent oppe nå, men det er høyst frivillig ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vallis Skrevet 20. desember 2021 #7 Del Skrevet 20. desember 2021 jeg tar 10 mg Atarax ac.klokka 22. idag våknet jeg med angst, skjelven og urolig. denne uroen og skjelving sitter i helgedagen, og sånn utmattet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2021 #8 Del Skrevet 20. desember 2021 Hmm rart, tar 50-60 mg atarax å får ikke sove av det. Anonymkode: ae2fd...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vallis Skrevet 4. januar 2022 #9 Del Skrevet 4. januar 2022 Anoia skrev (På 19.6.2015 den 3.40): Folk reagerer veldig forskjellig på medisiner, det som virker bra for noen kan være helt feil for andre. Snakk med legen. Btw, spiste du kveldsmat før du la deg? Man kan også bli sånn av lavt blodsukker... Atarax funker utmerket for meg. Men viktig å ta dem i god tid før leggetid. For tiden tar jeg 50 mg, pga er så urolig. Er rimelig trøtt om morgenen, men det er verdt det når jeg får sove godt om natten. (Jada, vet jeg er sent oppe nå, men det er høyst frivillig ) Når på kvelden bør atarax tas ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vallis Skrevet 4. januar 2022 #10 Del Skrevet 4. januar 2022 Mer angst dagen etter atarax , noen andre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vallis Skrevet 4. januar 2022 #11 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2015 den 15.25): Får også hangover av Atarax, men ikke så ille som av Vallergan. De er også litt angstdempende. Men jeg tar bare 10 mg styrke. Det kan hjelpe å ta de i god tid før man skal sove, så hangoveren går raskere over dagen etter. Anonymous poster hash: 9d36c...5b4 Når på kvelden bør jeg ta atarax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #12 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg tar de når jeg legger meg, altså rundt 22. Anonymkode: 6344d...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vallis Skrevet 4. januar 2022 #13 Del Skrevet 4. januar 2022 Fikk du hangover dagen etter ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #14 Del Skrevet 4. januar 2022 Nei, aldri. De er det beste jeg har prøvd for å få sove. Ingen bivirkninger, ikke en gang munntørr. Anonymkode: 6344d...d7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå