Gå til innhold

Sandra Lyng Haugen

CherryBerry

Anbefalte innlegg

Hva synes du om henne?

Alt fra musikk, "Sandra helt usensurert" til tv opptredener.

Hun skal ALLTID ha den lille søte baby stemmen, men samtidig skal hun være så "rå" og "tøff" bryggesjauer av en nordlending. Hun må snart finne sin plass, og gjerne ikke som et alt for gammelt sukkertøy ...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun er kjedelig og ikke helt min type musiker. Synes hun er så sukkersøt.

Hun er ingen musiker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snappis

.............................................................

Endret av snappis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner meg om Tone Damli. Kjent for ingenting.

Forklarer hvorfor jeg ikke liker noen av de.  :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklarer hvorfor jeg ikke liker noen av de.  :wink:

Samme her... Aldri kunnet fordra de, men har egentlig ingen god grunn, vet veldig lite om de eller hva de gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne ikke før jeg så serien, men fikk ett helt nytt inntrykk av henne etter på. Hun virker som en søt og hyggelig jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positivt overraska over den nye låta hennes! Aldri vært noe fæn, og følt at det meste er sukkersøt musikk. Men både Sandra og Astrid S har jo fått et litt nytt image føler jeg, henger litt mer med i tiden, kommet med to låter som fenger. Redd de løper forbi Damli Aaberge nå - hun er jo fortsatt igjen i sukkersøt musikk perioden enda :wow:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Dårris

Syns hun er en intetsigende bimbo med gnålete og slitsom stemme. Den nye låta er grusom! Sandra usensurert har jeg heldigvis ikke sett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste i en nettavis en ganske treffende beskrivelse: Hun er en kjendis som lager låter. Altså ikke noen artist - kjent for å være kjent, rett og slett :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...