Gå til innhold

Kule brullypsbilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips til hvordan man kan ta noen kule bryllupsbilder som skiller seg ut i mengden? 

Anonymous poster hash: b254c...d36
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ett hvor jeg drar ham etter øret :fnise:

Da det ble fremkalt for mange år siden, sto det ei dame i butikken som sa at hun hadde fått kritikk for sitt. Der satt hun på en benk med han liggende med hodet i fange hennes.

Men jeg syntes kjolen spiller stor rolle i hvordan bildene blir. Du kan liksom ikke henge fra et tre om du ser ut som en bløtkake. Har du derimot en enkel kjole, er spillerommet litt større.

Anonymous poster hash: c019b...792
Skrevet

De bildene jeg er mest fornøyd med i ettertid er de hvor vi ser på hverandre, i stedet for mot kameraet. Ikke så stor forskjell, men tar du en titt på bryllupsbilder i aviser etc vil du se at mange brudepar slett ikke ser på hverandre. Noe mer "spenstig" hadde vi ikke lyst på, for oss ville det blitt mer som "skuespill". Vi har også en del bilder med brudepike/brudesvenn som løper rundt oss, de er også fine og naturlige.

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

De bildene jeg er mest fornøyd med i ettertid er de hvor vi ser på hverandre, i stedet for mot kameraet. Ikke så stor forskjell, men tar du en titt på bryllupsbilder i aviser etc vil du se at mange brudepar slett ikke ser på hverandre. Noe mer "spenstig" hadde vi ikke lyst på, for oss ville det blitt mer som "skuespill". Vi har også en del bilder med brudepike/brudesvenn som løper rundt oss, de er også fine og naturlige.

Når vi tok bilder ved forlovelsen, gjorde ei venninne det med et helt vanlig digitalkamera. Jeg er veldig enig med SiMa om at naturlige bilder er bedre enn 《poserte 》. Det er enkelt å se om det er skuespill eller ekte smil og blikk i et bilde, så jeg kommer til å satse på naturlige bilder tatt av samme venninne den dagen. :) Ønsker ikke å bruke fotograf vi ikke kjenner til.

Om dere vil ha det litt utenom det vanlige, finnes det flere 《morsomme》 poseringer med energi. Kommer an på kjolen. Kun fantasien som stopper dere ;)

AnonymBruker
Skrevet

Så et på internett hvor bruden ligger i bagasjerommet på bilen og mannen står klar med spade for å grave henne ned. Hihi

Anonymous poster hash: 3cf8d...d73
  • Liker 1
Skrevet

Sjekk ut Thomas Etphotography Gudbrandsen, f.eks på Facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...