Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #1 Skrevet 3. september 2004 Hører mange rare navn altså...men det rareste jeg noen gang har hørt (tror jeg...) er: Oleif (særlig da det var et JENTENAVN!!!de har jo bare satt O foran Leif..og Leif er såvidt jeg husker et guttenavn...men kanskje jeg er rar da...) En annen morsom kombinasjon er jo også: Pergunn (ja--også et jentenavn..men det er jo bare sammenslått av Per og Gunn...for en fantasi....) Har du hørt noen rare navn??
pusla Skrevet 3. september 2004 #2 Skrevet 3. september 2004 Hadde en kompis engang som het Bergfinn. Tok litt tid å venne seg til! Datteren til Arne Hjeltnes heter vel noe så rart som Ømgjer eller noe i den duren.
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #3 Skrevet 3. september 2004 Det sies jo det at navnet skjemmer ingen..og jeg har ganske "sær" smak nå det gjelder navn..vil at våre barn skal ha et spesielt navn..men det finnes jo visse grenser!!! Håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå da!
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #4 Skrevet 3. september 2004 :oops: Såg plutselig denne... http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=5248 Jaja..kan jo ikke følge med på absolutt alt her i verden...dessuten er det jo morsomt da...med rare navn!!
pusla Skrevet 3. september 2004 #5 Skrevet 3. september 2004 Hvis det er noen trøst, hadde jeg ikke sett den jeg heller .
Cilla Skrevet 3. september 2004 #6 Skrevet 3. september 2004 For en del år siden traff jeg og en venninne en som het Bergsvein på Hurtigruta. Jeg husker vi spurte hva han het, til vår uflaks ba han oss om å gjette, vi hadde ikke sjans å komme i nærheten engang......
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #7 Skrevet 3. september 2004 nesten på grensen til barnemishandling egentlig...
Gjest Revenka Skrevet 3. september 2004 #9 Skrevet 3. september 2004 Ikke så veldig rart navn da, men en jente som gikk på ungdomsskolen het Saba. Hun ble litt ertet pga bindet. Et vennepar av familien heter Bleie til etternavn. Barna ble ertet, så mor + barn byttet etternavn. Naboen heter Ekle, vi lo litt da vi så det på ringeklokken. tihi
Soul Skrevet 3. september 2004 #10 Skrevet 3. september 2004 Jeg har gått i klasse med ei som het Ronke til fornavn... Hun brukte mest etternavnet sitt. Der hun opprinnelig kom fra betød det jo sikkert noe helt annet.
Gjest Madden Skrevet 4. september 2004 #15 Skrevet 4. september 2004 Ninja har faktisk jeg også hørt...altså hva er det egentlig de tenker på da da?? har de sett for mye ninja turtles eller?? helt utrolig!! Ekle...ganske festlig da...
Gjest Virvel Skrevet 4. september 2004 #16 Skrevet 4. september 2004 Jeg vet om en som heter Tjøstil. Trodde lenge at det bare var et tullenavn de hadde på ham, jeg... :oops: Har forresten også hørt om en mann ved navn Teis Gudleik. Ingen fare for at mange heter det samme, i hvert fall!
Gjest Madden Skrevet 4. september 2004 #18 Skrevet 4. september 2004 En person?? som heter Kelko??? :o
Arkana Skrevet 4. september 2004 #19 Skrevet 4. september 2004 Rasslaug, Øyuf, Rosine og Grissilde, for å nevne noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå