AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #1 Skrevet 18. juni 2015 For meg fremstår Ap som et tunggrodd gubbeparti med snerpete maktmennesker. Hvorfor appellerer dette partiet så godt til ungdommen? Har de unge blitt en generasjon aradikale feiginger som ikke tør å brøyte vei? Er det ikke de unges jobb å stake kursen ut for fremtiden? Ikke å følge etter flokken... Anonymous poster hash: 1efb9...9ea 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #2 Skrevet 18. juni 2015 For meg fremstår Ap som et tunggrodd gubbeparti med snerpete maktmennesker. Hvorfor appellerer dette partiet så godt til ungdommen? Har de unge blitt en generasjon aradikale feiginger som ikke tør å brøyte vei? Er det ikke de unges jobb å stake kursen ut for fremtiden? Ikke å følge etter flokken... Anonymous poster hash: 1efb9...9ea Kanskje de har bedre tilgang til informasjon via nettet enn de gamlere? Så de kan basere seg på fakta og ikke følelser og dermed styrer unna idioti som FrP o.l.? Anonymous poster hash: fd1a5...c15 13
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #3 Skrevet 18. juni 2015 Kanskje de har bedre tilgang til informasjon via nettet enn de gamlere? Så de kan basere seg på fakta og ikke følelser og dermed styrer unna idioti som FrP o.l.? Anonymous poster hash: fd1a5...c15 Hahaha, er det noen som er lite faktaorienterte så er det AUF ungdommen. Der er det følelser som har forkjørsrett all the way. Mer faktaorientert ungdom finner du i Unge Høyre. Anonymous poster hash: 1efb9...9ea 10
Gjest Hofmann Skrevet 18. juni 2015 #5 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Ein kjem gjerne ut av den offentlege skule som AP/SV-veljar. Så kjem ein i arbeid, og innser at penger ikkje veks på trer. Ord som "berekraft" kjem med i vokabularet, og ein byrjer også setje pris på ikkje å ha foreldre rundt heile tida, som skal fortelje ein kva ein skal gjere og ikkje gjere, og ein ser helst at staten ikkje overtek den rolla. Endret 18. juni 2015 av Veslefrikk 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #6 Skrevet 18. juni 2015 Fordi de er idioter. Anonymous poster hash: 38aa5...7a5 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #7 Skrevet 18. juni 2015 Ein kjem gjerne ut av den offentlege skole som AP/SV-velgar. Så kjem ein i arbeid, og innser at penger ikkje veks på trer. Jeg så et intervju med en førstegangsvelger. Han sa at han skulle stemme på det partiet som ga han flest goder. Blir kanskje ikke like gøy når han blir voksen og skal betale skatten som disse godene krever. Anonymous poster hash: 1efb9...9ea 1
Gjest Hofmann Skrevet 18. juni 2015 #8 Skrevet 18. juni 2015 (endret) Jeg så et intervju med en førstegangsvelger. Han sa at han skulle stemme på det partiet som ga han flest goder. Blir kanskje ikke like gøy når han blir voksen og skal betale skatten som disse godene krever. Anonymous poster hash: 1efb9...9ea Eg la til litt... Men ja, ein vert litt hjernevaska i den offentlege skule. Sjølv kom eg ut som SV-veljar, så dei gjorde ein god jobb med meg, det skal dei ha. Endret 18. juni 2015 av Veslefrikk 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #9 Skrevet 18. juni 2015 Ap-velgere er litt som barn som aldri vokste opp. De trenger foreldrefigurer til å gi dem goder, slik som da de var barn. Anonymous poster hash: 1efb9...9ea 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #10 Skrevet 18. juni 2015 Har et perifert familiemedlem på 17 som var stor fan av AUF, etter jeg tok meg en prat med henne fikk hun sjokk for hva partiet stod for og hun kommer ikke til å stemme på de i fremtiden sier hun tror mange av de ikke aner noen ting, de bare hører at det er et "godhjerta parti" og følger PK-strømmen. Anonymous poster hash: 7d1e9...2a3 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #11 Skrevet 18. juni 2015 Det her er noe av det dummeste jeg har lest. Hvem i all verden tror dere dere er? Hva i all verden gir dere samvittigheten til å snakke slik om fremtiden vår? Alle, og da mener jeg ALLE, stemmer på det som ganger seg selv. Og om det er AP, så er det AP, og det skal ingen henges ut for og bli kalt det ene og det andre. Anonymous poster hash: 10f85...69e 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #12 Skrevet 18. juni 2015 etter jeg tok meg en prat med henne fikk hun sjokk for hva partiet stod for og hun kommer ikke til å stemme på de i fremtiden Hva fortalte du? Anonymous poster hash: 1efb9...9ea
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #13 Skrevet 18. juni 2015 Det her er noe av det dummeste jeg har lest. Hvem i all verden tror dere dere er? Hva i all verden gir dere samvittigheten til å snakke slik om fremtiden vår? Hva mener du? Anonymous poster hash: 1efb9...9ea
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #14 Skrevet 18. juni 2015 Alle, og da mener jeg ALLE, stemmer på det som ganger seg selv. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde stemt på Ap om de så hadde lovet å gi meg alle pengene i hele verden. Anonymous poster hash: 1efb9...9ea 2
Commander Skrevet 18. juni 2015 #15 Skrevet 18. juni 2015 Eg la til litt... Men ja, ein vert litt hjernevaska i den offentlege skule. Sjølv kom eg ut som SV-veljar, så dei gjorde ein god jobb med meg, det skal dei ha. Hehe. leste et intervju med ei jente som kom ut av skolen som overbevist SV velger og SU medlem. Faktisk så mente hun at de som IKKE stemte Sv måtte være onde mennesker faktisk. 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #16 Skrevet 18. juni 2015 Hva fortalte du?Anonymous poster hash: 1efb9...9ea Hun er pro Israel, for strengere straffer av voldtekt og utvisning samt strengere asylpolitikk, så forklarte greit at alt dette er motsatt av hva hun støtter. En bestemt ung frøken, men gikk henne hus forbi hva partiet hennes stod for. Hun trives enda med ungdomsgjengen i AUF men det går ikke på politikk for gjengen hennes, bla.a. digger de å være på Utøya. Anonymous poster hash: 7d1e9...2a3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #17 Skrevet 18. juni 2015 Hehe. leste et intervju med ei jente som kom ut av skolen som overbevist SV velger og SU medlem. Faktisk så mente hun at de som IKKE stemte Sv måtte være onde mennesker faktisk. Du, jeg kom hjem fra skolen i 6 klasse og gråt til foreldrene mine fordi det fantes rasister er selvsagt imot rasisme, men det sier jo litt om hvordan lærere opererer med små barn når man blir så påvirket. Anonymous poster hash: 7d1e9...2a3 2
venus24 Skrevet 18. juni 2015 #18 Skrevet 18. juni 2015 Hun er pro Israel, for strengere straffer av voldtekt og utvisning samt strengere asylpolitikk, så forklarte greit at alt dette er motsatt av hva hun støtter. En bestemt ung frøken, men gikk henne hus forbi hva partiet hennes stod for. Hun trives enda med ungdomsgjengen i AUF men det går ikke på politikk for gjengen hennes, bla.a. digger de å være på Utøya. Anonymous poster hash: 7d1e9...2a3 Som om det ikke er politisk å være på Utøya? Sommerleirene til alle ungdomspartiene, inkludert AUF, er først og fremst politiske, i tillegg til å selvsagt være sosialt og gøy.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #19 Skrevet 18. juni 2015 Arrangerer de på Utøya fortsatt? Grøss og gru, hvilke foreldre sender barna sine dit frivillig nå? Anonymous poster hash: 1efb9...9ea
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2015 #20 Skrevet 18. juni 2015 Arrangerer de på Utøya fortsatt? Grøss og gru, hvilke foreldre sender barna sine dit frivillig nå? Anonymous poster hash: 1efb9...9ea Hvorfor skulle de ikke sende barna til Utøya? Skal han få lov til å ødelegge fremtiden også? Anonymous poster hash: a8ed5...118 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå