Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker "ballgown" brudekjoler og lurer litt på å velge denne. hva syns dere...Jeg liker krystallene og perlene på overdelen og at de gradvis forsvinner nedover på kjolen. Liker også at den har stropper, det gjør den litt  mindre formell da jeg har et strandbryllup i tankene. 

http://www.bestbridalprices.com/bonny-love-wedding-dresses-style-6412-p127190?ref=c1f6i4t5

Anonymous poster hash: be00a...022
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil i det hele tatt, blir for Disney-aktig :)

Anonymous poster hash: 0ac3f...242

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil, men fin nok. Det jeg synes er litt rart er når folk har denne type kjole og resten av bryllupet overhodet ikke er i samme stil. Liten, nedslitt kirke, buffet til middag og fest på det lokale samfunnshuset. (ikke at det er noen verdens ting galt med noen av disse, og folk må selvfølgelig få gjøre som de vil. Det bare ser så utrolig malplassert ut)

Anonymous poster hash: bf039...6ef

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg en strandvielse og fest på et fint lokale med buffet ja.  haha.   Er veldig glad i blått så tenker fargetemaet bli i det.

Skrevet

Den var veldig fin. Hvis du liker den, så kjør på. Du blir sikkert nydelig!

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så fan av kjoler med tynne stropper,det blir litt for "undertøy"-aktig etter min smak,og skjørtevidden er litt for stor til et uformelt strandbryllup synes jeg.Men det er du som skal velge kjolen du vil ha,og det er ingen stygg kjole det der :)

Anonymous poster hash: 3933f...fe5
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stroppene gjør den mindre formell og stiv  på en måte.  Faller nesten bare for ballgownkjoler med stropper. Sett mange andre men syns denne er fin. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil i det hele tatt. Men det er din smak som er viktig :) 

Anonymous poster hash: 85423...5e1
Skrevet

Stroppene og overdelen var ikke fine synes jeg, spesielt ikke det lille åpne feltet. Men selve formen på kjolen og stoffet i skjørtet var veldig pent!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min personlige mening er at den ser litt utdatert ut, den føles ikke moderne (og heller ikke retro på en kul måte). Det er noe med sånne prinsessekjoler med tynne stropper og påsydde perler som bare skriker nittitallet for min del. Mangler bare en tiara i strass fra Glitter, og så er du der. Huff :P

Men klart, det er jo viktig å velge noe i sin personlige stil, ikke etter andres meninger. :)

Anonymous poster hash: 24d2e...a1c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det så ut som en barnekjole

Anonymous poster hash: f4fb4...a22
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Elsker "ballgown" brudekjoler og lurer litt på å velge denne. hva syns dere...Jeg liker krystallene og perlene på overdelen og at de gradvis forsvinner nedover på kjolen. Liker også at den har stropper, det gjør den litt  mindre formell da jeg har et strandbryllup i tankene. 

http://www.bestbridalprices.com/bonny-love-wedding-dresses-style-6412-p127190?ref=c1f6i4t5

Likte ikke stroppene, ellers kjempefin. 

Endret av O.G.
Skrevet

kjempeflott! 

Skrevet

Her TS, er en søkestreng med litt mer moderne varianter av det du ønsker deg.  Lykke til.

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Ikke noe som hadde passet meg pga brystpartiet og tynne stropper som ikke hadde tatt seg ut på min kropp, men absolutt en pen kjole. 

Skrevet

Syntes den var veldig søt!

Skrevet

Her TS, er en søkestreng med litt mer moderne varianter av det du ønsker deg.  Lykke til.

Den linken førte bare tilbake til denne tråden.

Skrevet

Den linken førte bare tilbake til denne tråden.

Søk: wedding gowns + 2015 + disney style 

Kom opp mange fine kjoler.

AnonymBruker
Skrevet

Søk: wedding gowns + 2015 + disney style 

Kom opp mange fine kjoler.

Der fant jeg en som var sånn passe, resten var too much.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...