MaV Skrevet 17. juni 2015 #1 Skrevet 17. juni 2015 Hei. Jeg har en veldig merkelig fobi. Jeg har ikke hørt om andre som har denne fobien, så gjerne fortell hvis du har det slik som meg. Jeg har en fobi mot metall, og det har jeg hatt så lenge jeg kan huske. Alt metall som smykker, ringer, øredobber osv. , mynter, bestikk og ja, egentlig alt. Det aller verste er smykker, spesielt smykker av gull. Jeg blir kvalm hvis jeg ser et smykke, og hvis jeg i et tilfelle blir nødt til og ta i et får jeg panikk innvendig og må vaske hendene mange ganger etterpå. Dette er en fobi jeg aldri har fortalt noen om, så hvis noen andre har det slik så kom gjerne med tilbakemeldig!:-)
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #2 Skrevet 21. august 2015 Du er ikke alene. Jeg har også en lignende fobi, men dette er mer mot nøkler og mynter. Jeg klarer bare ikke lukten av gammelt metall. Gamle smykker som har ligget sammen i en skuffe i lengre tid, klarer jeg heller ikke å ta i. Ei heller dørhåndtak av metall. Anonymous poster hash: db224...29a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #3 Skrevet 21. august 2015 Jeg har noe lignende. Jeg er ikke redd for metall, men synes det er ekkelt. Smykker spesielt gjør meg uvel. Og jeg liker ikke lukta av metall, og spesielt ikke når jeg får den på hendene. Etter å ha tatt på metall må jeg vaske hendene for å få bort metallukta. Anonymous poster hash: b030e...295 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå